Kelebihan & Harga Fantasy Skin Care D’Herbs

Kelebihan Dan Harga Fantasy Skin Care Produk D’Herbs | Fantasy Skin Care telah diperkenalkan menerusi program realiti Astro kat tv iaitu Akademi Fantasia AF 2016. Apa kegunaan Fantasy Skin Care D’Herbs ni? Apa kebaikan, kelebihan, manfaat hasil penggunaan Fantasy Skin Care? Berapa harga 1 set Fantasy Skin Care D’Herbs? Jom baca lagi bawah.

Produk hot masa kini!!

Apa itu produk Fantasy Skin Care?
Fantasy Skin Care keluaran D’Herbs merupakan produk kecantikan yang mengandungi 4 set produk yang merangkumi pencuci muka, serum, krim siang dan krim malam. Fantasy Skin Care D’Herbs membantu merawat masalah jerawat, bintik-bintik hitam, kedutan, kulit kering dan menganjalkan kulit.

Kelebihan & Kebaikan Fantasy Skin Care D’Herbs
Memelihara keremajaan kulit wajah dengan berkesan
Memelihara kelembapan dan kehalusan kulit wajah
Mengatasi masalah pigmentasi dan tona kulit yang tidak sekata
Meningkatkan keanjalan dan ketegangan kulit
Menanggalkan kesan kotoran, minyak dan sel kulit mati
Membantu merawat masalah jerawat, jeragat, parut, bintik-bintik hitam, kulit kering dan kusam
Mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus
Mengecilkan liang pori
Melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran matahari dan UV
Mencegah proses penuaan kulit
Menjadikan kulit wajah tampil lebih cerah, anggun dan berseri
Sesuai untuk semua jenis kulit

Gambar Fantasy Skin Care D’Herbs, harga fantasy skin care d’herbs, manfaat, khasiat, kelebihan fantasy skin care d’herbs, produk terbaru dato’ alif syukri dalam akademi fantasia af 2016, gambar fantasy skin care d’herbs, cara beli fantasy skin care d’herbs
Gambar Fantasy Skin Care D’Herbs

Senarai 4 Set Produk Kecantikan Fantasy Skin Care
1. Pencuci muka Fantasy Skin Care D’Herbs
Pencuci muka mengandungi biji bunga matahari mengandungi vitamin A, C, D dan E yang berupaya merawat masalah jerawat, melindungi kulit daripada kerosakan sinaran UV, melambatkan proses penuaan kulit dan mengekalkan kelembapan kulit.

Ia juga mengandungi minyak zaitun. Yang mana kandungannya ada vitamin E yang bersifat antioksidan bagi membantu memelihara keremajaan kulit serta mencegah kerosakan kulit, membantu mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus pada permukaan kulit.

Kandungan betik dalam pencuci muka fantasy D’Herbs membantu merawat masalah kulit seperti jerawat, kedutan, eczema dan psoriasis. Vitamin C dalam buah betik mampu menyingkirkan sel-sel kulit mati selain bertindak menghalus dan meremajakan kulit anda.

Kandungan lemon dalam pencuci muka fantasy D’Herbs mempunyai vitamin C yang mana membantu mencerahkan kulit, mengawal masalah kulit berminyak serta menyingkirkan kesan cela seperti jerawat, bintik-bintik hitam, parut dan jeragat.

2. Serum Fantasy Skin Care D’Herbs
Serum fantasy D’Herbs mengandungi aloe vera yang mana menggalakkan penghasilan kolagen dalam tisu kulit bagi meningkatkan keanjalannya, menyingkirkan sel-sel kulit mati serta mengekalkan kelembapan kulit.

3. Krim Siang Fantasy Skin Care D’Herbs
Krim siang / day cream fantasy D’Herbs mengandungi beeswax yang mana mengandungi vitamin A yang berupaya memelihara struktur kulit. Beeswax yang bersifat antiradang dan antibakteria ini juga berupaya mencegah kerosakan kulit, mengekalkan kelembapan serta menggalakkan proses pemulihan luka pada kulit.

Sweet almond terdapat dalam day cream fantasy D’Herbs mengandungi vitamin dan mineral di mana ianya dapat mengekalkan kesegaran dan keremajaan kulit, memelihara kelembapan kulit serta sesuai untuk kegunaan kulit kering dan sensitif.

Juga terdapat minyak argan dalam krim siang fantasy D’Herbs - diperkaya dengan vitamin E menyerlahkan seri dan keremajaan kulit. Minyak Argan turut membantu mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat, kulit kusam dan berminyak, di samping memperbaiki tona kulit agar lebih sekata. Ia juga berperanan sebagai agen antioksidan dan membantu meneutralkan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan menentang proses penuaan.

Kehadiran aloe vera dalam day cream fantasy D’Herbs menggalakkan penghasilan kolagen dalam tisu kulit bagi meningkatkan keanjalannya, menyingkirkan sel-sel kulit mati serta mengekalkan kelembapan kulit.

Kandungan arbutin dalam krim siang fantasy D’Herbs berperanan sebagai agen pencerah kulit semulajadi tanpa merosakkan sel kulit. Ia turut berupaya membantu mengimbangi tona kulit agar lebih sekata.

4. Krim Malam Fantasy Skin Care D’Herbs
Krim malam/ night cream fantasy D’Herbs mengandungi aloe vera - menggalakkan penghasilan kolagen dalam tisu kulit bagi meningkatkan keanjalannya, menyingkirkan sel-sel kulit mati serta mengekalkan kelembapan kulit. Juga mengandungi lemon yang melambatkan proses penuaan kulit, malah berupaya mencerahkan kulit, mengawal masalah kulit berminyak serta menyingkirkan kesan cela seperti jerawat.

Juga terdapat likuoris dalam krim malam fantasy D’Herbs - kandungan antioksidan yang tinggi yang mampu mencegah kerosakan sel, melambatkan proses penuaan, memudarkan bintik-bintik hitam, parut dan meningkatkan kecerahan kulit. Kandungan teh hijau dalam night cream fantasy D’Herbs berupaya mencegah kerosakan sel di samping mencegah kedutan dan garis-garis halus bagi membantu menyerlahkan keremajaan kulit anda.

Cara Penggunaan Fantasy Skin Care D’Herbs
Cara guna produk Fantasy Skin Care waktu siang:
Cuci wajah menggunakan Pencuci Fantasy Skin Care. Setelah wajah dikeringkan, titiskan Serum pada tapak tangan dan sapukan di bahagian muka. Kemudian, sapu dan ratakan Krim Siang pada seluruh wajah anda.

Cara guna produk Fantasy Skin Care waktu malam:
Cuci wajah menggunakan Pencuci Fantasy Skin Care. Setelah wajah dikeringkan, titiskan Serum pada tapak tangan dan sapukan di bahagian muka. Kemudian, sapu dan ratakan Krim Malam pada seluruh wajah anda.

Harga Produk Fantasy Skin Care Keluaran D’Herbs
RM99

Cara Beli Fantasy Skin Care D’Herbs
Untuk pembelian produk Fantasy Skin Care D’Herbs, anda boleh menghantar tempahan menerusi WhatsApp ke nombor 0111-999 0606.

Itulah kelebihan dan harga Fantasy Skin Care D’Herbs. Harga yang berpatutan! Jika anda nak memiliki wajah yang cantik berseri-seri, kulit halus dan anjal bak baby, cubalah produk Fantasy Skin Care ni. Manfaat amalkan Fantasy Skin Care keluaran D’Herbs menjadikan anda kelihatan muda jelita. Jangan lupa slogan d’Herbs paling popular, ‘PRODUK D’HERBS TERLAJAK LARIS!’.

12 comments:

  1. Fantasy skin care ni ad had umur penggunaan ke?

    ReplyDelete
  2. Fantasy skin care ni ad had umur penggunaan ke?

    ReplyDelete
  3. Ada had umor kh ...dn berapa 1 set..saya duduk kat Brunei Darussalam..nk tau kat brunei ..ada agent ke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya tiada had umur, sebab fungsi skincare ni untuk cantikkan kulit, buat si pengguna tu kelihatan muda. 1 set rm99. tak pasti kat brunei ada tak ejen jual skincare dherbs ni. mungkin boleh order direct dari nombor di atas. sebab mereka ejen dherbs, boleh hantar pertanyaan menerusi whatsapp nombor di atas

      Delete
  4. Assalamualaikum. Bagi Ibu mengandung, dapat guna ke?

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. Bagi Ibu mengandung, dapat guna ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam. boleh rasanya kot. sebab produk ni khas untuk kulit je

      Delete
    2. Memang khas utk kulit , ada produk mengandungi bahan kimia yg membahayakan kesihatan serta bayi dalam kandungan .

      Delete
  6. Mcm mne nk dpt kn nye?

    ReplyDelete
  7. Ni no saye 0164357872 sbb nk tnye pasal kulit muke ape yg sesuai untuk kulit saye

    ReplyDelete