Pengambilan Pegawai Kadet UPNM

Jawatan Kosong Pengambilan Dan Permohonan Pegawai Kadet UPNM 2016 | Angkatan Tentera Malaysia (ATM) mempelawa warganegara Malaysia lelaki dan perempuan yang berkelayakan untuk memohon jawatan Pegawai Kadet UPNM. Buat mereka yang masih mencari kerja kosong apa kata cuba buat permohonan jawatan pengambilan pegawai tentera 2016 ni. Manalah tahu ada rezeki. Jom lihat cara nak apply iklan pengambilan pegawai tentera 2016.

jawatan kosong pengambilan pegawai kadet upnm 2016, jawatan kosong pengambilan dan permohonan pegawai kadet upnm atm terkini, iklan pengambilan pegawai tentera 2016, pengambilan pegawai tentera 2016
Pengambilan Pegawai Kadet UPNM 2016

Kekosongan Jawatan ATM Terkini:
Bakal Pegawai Kadet UPNM

Syarat Kelayakan Permohonan Jawatan Pegawai Kadet UPNM
 Pengambilan Pegawai Kadet UPNM bagi pemohon yang berkelayakan SPM untuk dilantik sebagai Bakal Pegawai Kadet bagi menjalani pengajian dan latihan di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM) di bawah tajaan Kementerian Pertahanan Malaysia. Mereka akan berkhidmat dalam Perkhidmatan Tentera Darat Malaysia (TDM), Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) atau Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) setelah tamat pengajian.
  
Cara Memohon Pegawai Kadet UPNM
Baca syarat kelayakan dan cara memohon jawatan Pegawai Kadet UPNM di sini: SYARAT PENGAMBILAN PEGAWAI KADET UPNM. Isi borang permohonan anda, permohonan hendaklah dibuat melalui Unit Pusat Universiti dengan mendaftar melalui www.upu.mohe.gov.my dan memilih UPNM sebagai pilihan pertama.

Hanya calon-calon yang layak mengikut syarat-syarat tertera di atas akan disenarai pendek dan dipanggil untuk proses pemilihan di tempat yang akan ditetapkan kelak. Sebarang pertanyaan sila hubungi 03 -20714524/20714526/20712391 atau talian bebas tol 1-800-88-7588.

Pemohon yang berkelayakan jangan lupa hantar permohonan anda. Tarikh tutup untuk pengambilan dan permohonan Pegawai Kadet UPNM ni pada 5 April 2016. Semoga terpilih.


Info berkaitan:

No comments:

Post a Comment