Jawatan Kosong Jabatan Tanah & Survei Sarawak 2016

Jawatan Kosong Jabatan Tanah dan Survei Sarawak 2016 | Jabatan Tanah dan Survei Sarawak mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di bawah. Buat mereka yang masih mencari kerja kosong apa kata cuba mohon jawatan kosong Jabatan Tanah dan Survei Sarawak ni. Manalah tahu ada rezeki. Jom lihat apakah kekosongan jawatan tersebut dan bagaimana cara nak apply iklan jawatan SPA Sarawak 2016.  

jawatan kosong Jabatan Tanah dan Survei Sarawak 2016, jawatan kosong Jabatan Tanah dan Survei Sarawak terkini, cara memohon kerja kosong Jabatan Tanah dan Survei Sarawak 2016
Jawatan Kosong Jabatan Tanah dan Survei Sarawak 2016

Jawatan Kosong Jabatan Tanah dan Survei Sarawak Terkini:
1. Pegawai Tadbir (Tanah) NT41
2. Juruukur J41
3. Pegawai Penilaian W41
4. Pegawai Perancang Bandar Dan Desa J41
5. Penolong Pentadbir Tanah W27 (34 Kekosong)
6. Penolong Pegawai Penilaian W27 (11 Kekosongan)
7. Penolong Juruukur JA29
8. Penolong Pegawai Perncang Bandar Dan Desa JA29 (10 Kekosongan)
9. Penolong Pegawai Penguatkuasa N27

Cara Memohon Kerja Kosong Jabatan Tanah dan Survei Sarawak 2016:
Baca syarat kelayakan dan cara memohon jawatan di atas: PERMOHONAN JAWATAN JABATAN TANAH & SURVEI SARAWAK

Jabatan Tanah dan Survei Sarawak menyediakan khidmat nasihat dan perkhidmatan yang profesional untuk perkara-perkara yang berkaitan dengan pentadbiran tanah, penilaian, perancangan dan survei kepada pelangan luaran dan dalaman dan juga kerajaan.

Jabatan Tanah dan Survei Sarawak juga menyediakan sistem penyampaian perkhidmatan yang efektif dan berkesan. Mempromosi dan mewujudkan kesedaran terhadap dasar kerajaan berkaitan tanah kepada masyarakat umum. Merangka dan melaksana peruntukan-peruntukan yang terkandung didalam Kanun Tanah Negeri dan undang-undang lain yang berkaitan dengan pentadbiran dan pengurusan tanah di Sarawak.

Pemohon yang berkelayakan jangan lupa hantar permohonan anda. Tarikh tutup untuk jawatan kosong Jabatan Tanah dan Survei Sarawak ni pada 27 Mac 2016. Moga maju jaya.

No comments:

Post a Comment