Pengambilan Pegawai Kadet Graduan ATM 2017

Jawatan Kosong Pengambilan Dan Permohonan Pegawai Kadet Graduan ATM Tahun 2017 | Angkatan Tentera Malaysia (ATM) mempelawa warganegara Malaysia lelaki dan perempuan yang berkelayakan untuk memohon jawatan Pegawai Kadet Graduan ATM 2017. Buat mereka yang masih mencari kerja kosong apa kata cuba buat permohonan jawatan pengambilan pegawai tentera 2017 ni. Manalah tahu ada rezeki. Jom lihat cara nak apply iklan pengambilan pegawai tentera 2017.  

jawatan kosong pengambilan pegawai kadet graduan atm 2017, jawatan kosong pengambilan dan permohonan pegawai kadet graduan atm terkini, iklan pengambilan pegawai tentera 2017, pengambilan pegawai tentera 2017
Pengambilan Pegawai Kadet Graduan ATM 2017

Kekosongan Jawatan ATM Terkini:
Pegawai Kadet Graduan ATM

Syarat Kelayakan Permohonan Jawatan Pegawai Kadet Graduan ATM 2017
 Pengambilan Pegawai Kadet Graduan ATM bagi pemohon yang memiliki Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) untuk berkhidmat sebagai Pegawai dalam Perkhidmatan Tentera Darat Malaysia (TDM), Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) dan Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM). Calon yang berjaya dan terpilih akan dilantik sebagai Pegawai Kadet Graduan untuk menjalani latihan Pegawai Kadet Graduan di Kolej Tentera Darat (KTD), Kapal DiRaja Sultan Idris I (KDSI I) dan Kolej Tentera Udara (KTU). 

Cara Memohon Pegawai Kadet Graduan ATM 2017
Baca syarat kelayakan dan cara memohon jawatan Pegawai Kadet Graduan ATM 2017 di sini: SYARAT MOHON PEGAWAI TENTERA ATM. Isi borang permohonan anda, permohonan hendaklah dibuat melalui pautan Pengambilan Pegawai Kadet Graduan 2017 di laman sesawang Portal MK ATM di alamat www.mafhq.mil.my/JOMMASUKTENTERA.

Pemohon yang berkelayakan jangan lupa hantar permohonan anda. Tarikh tutup untuk pengambilan dan permohonan Pegawai Kadet Graduan ATM 2017 ni pada 31 Disember 2016. Semoga terpilih.


Info berkaitan:

No comments:

Post a Comment