Jawatan Kosong Konstabel PDRM Lelaki 2016

Jawatan Kosong Polis Konstabel Lelaki PDRM 2016 | Hebahan buat semua! Jawatan kosong konstabel lelaki Polis Diraja Malaysia terkini (PDRM) dibuka untuk semua. Temuduga polis jawatan konstabel PDRM. Berapa gaji konstabel? Rujuk: Gaji, Kelayakan & Tugas Konstabel Polis. Sesiapa yang berminat untuk jawatan kosong konstabel PDRM 2016, kerja kosong konstabel lelaki segeralah menghadiri temuduga. Butiran adalah seperti di bawah.

EKSESAIS PENGAMBILAN JAWATAN KONSTABEL LELAKI
Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan melaksanakan temuduga eksesais pengambilan jawatan Konstabel Lelaki di seluruh Malaysia mulai 1 Mac 2016 hingga 16 April 2016 bagi calon-calon yang telah menduduki dan berjaya melepasi ujian Malaysian Integrity Test (MIT) pada bulan November/Disember 2015. Status permohonan boleh disemak melalui Sistem Semakan Online (SSO) PDRM di http://ss0.rmp.gov.my bermula 24 Februari (Rabu).
 
jawatan kosong polis konstabel lelaki pdrm 2016, jawatan kosong konstabel lelaki polis diraja malaysia terkini, eksesais pengambilan jawatan konstabel lelaki, temuduga jawatan konstabel pdrm
Jawatan Kosong Polis Konstabel PDRM Lelaki 2016

Calon-calon yang berjaya perlu menyemak nama/tarikh/tempat temuduga masing-masing dan bawa bersama dakumen-dokumen asal berikut semasa menghadiri temuduga:

Dokumen Temuduga Polis Konstabel
Surat panggilan temuduga yang boleh dimuat turun dari SSO PDRM; Surat sokongan daripada pegawai di jabatan masing-masing (untuk kakitangan kerajaan sahaja); dan syarat-syarat adalah sama seperti yang dinyatakan sebelum ini yang mana boleh dilayari di Portal Rasmi PDRM di pautan www.rmp.gov.my. Untuk sebarang pertanyaan lanjut, sila hubungi Unit Pengambilan PDRM melalui talian 03- 2266 8347 / 8349 / 8350 / 8351.

Pada yang memenuhi syarat, segeralah menghadirkan diri untuk temuduga jawatan konstabel PDRM. Tarikh tutup jawatan ini pada 16 April 2016. Semoga terpilih!

No comments:

Post a Comment