Jawatan Kosong Indah Water 2016

Jawatan Kosong Indah Water 2016 | Indah Water Konsortium Sdn Bhd (IWK) mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan Indah Water. Buat mereka yang masih mencari kerja kosong apa kata cuba mohon jawatan kosong Indah Water ni. Manalah tahu ada rezeki. Jom lihat apakah kekosongan jawatan tersebut dan bagaimana cara nak apply iklan jawatan IWK. 

jawatan kosong Indah Water 2016, jawatan kosong Indah Water (IWK) terkini, cara memohon kerja kosong Indah Water 2016
Jawatan Kosong Indah Water 2016

Jawatan Kosong Indah Water Konsortium Sdn Bhd (IWK) Terkini:
1. Clerk Certification
2. Clerk CWD
3. Clerk

Cara Memohon Kerja Kosong Indah Water 2016:
Baca syarat kelayakan dan cara memohon jawatan Indah Water Konsortium Sdn Bhd (IWK) di sini: PERMOHONAN JAWATAN INDAH WATER DAN CARA MEMOHON

Indah Water Konsortium Sdn Bhd (IWK), syarikat Milik Menteri Kewangan Diperbadankan, merupakan syarikat pembetungan nasional yang telah diamanahkan dengan tugas untuk membangunkan dan menyelenggarakan sistem pembetungan yang moden dan efisien untuk semua rakyat Malaysia.

Pada tahun 1994, Kerajaan Persekutuan telah menganugerahkan konsesi kepada syarikat untuk mengambil alih perkhidmatan pembetungan seluruh negara, di mana sebelum ini di bawah tanggungjawab Pihak Berkuasa Tempatan.

Sejak itu, Indah Water telah mengambil alih perkhidmatan pembetungan daripada semua pihak berkuasa tempatan kecuali Kelantan, Sabah, Sarawak, Majlis Bandaraya Johor Bahru dan Majlis Perbandaran Pasir Gudang.

Pemohon yang berkelayakan jangan lupa hantar permohonan anda. Tarikh tutup untuk jawatan kosong Indah Water ni pada 13 April 2016. Moga maju jaya.

No comments:

Post a Comment