Ads GA Leaderhead

Jonaz Pengkritik Telus Maharaja Lawak Mega 2016

Jonaz gabungan Johan Raja Lawak dan Sharnaaz Ahmad pengkritik telus Maharaja Lawak Mega MLM 2016. Ada yang melabel kritikan Sharnaaz Ahmad terhadap peserta MLM2016 sangat over dan laser.

jonaz gabungan johan raja lawak dan sharnaaz ahmad pengkritik telus maharaja lawak mega mlm 2016, komen dan kritikan jonaz persembahan peserta maharaja lawak mega 2016
Gambar Jonaz sebagai chief lawak

Bagi aku, komen dan kritikan Sharnaaz Ahmad sangat jujur dan telus. Moga peserta ambik kritikan membina tersebut dan memperbaiki prestasi mereka.

jonaz gabungan johan raja lawak dan sharnaaz ahmad pengkritik telus maharaja lawak mega mlm 2016, komen dan kritikan jonaz persembahan peserta maharaja lawak mega 2016
Antara komen Jonaz persembahan peserta Maharaja Lawak Mega 2016

 Happynya bila tengok Johan Raja Lawak datang sebagai kumpulan Jonaz untuk memberi komen tentang prestasi peserta Maharaja Lawak Mega MLM 2016 setiap minggu. Jonaz ditugaskan sebagai chief lawak. Apa ke benda menatang tu, pun aku tak taku. Maybe pegawai lawak kot yang memantau persembahan peserta. Memandai je aku ni.

jonaz gabungan johan raja lawak dan sharnaaz ahmad pengkritik telus maharaja lawak mega mlm 2016, komen dan kritikan jonaz persembahan peserta maharaja lawak mega 2016
Lagi komen dan kritikan dari Jonaz

Kumpulan kegemaran MLM2016 aku antaranya Joras, LOL, SayWho dan Bocey. Paling SUKA KAT LAWAK Shuk Balas. Tengok muka je dah gelak. Dia memang ada aura lawak la.

Info MLM2016:

jonaz gabungan johan raja lawak dan sharnaaz ahmad pengkritik telus maharaja lawak mega mlm 2016, komen dan kritikan jonaz persembahan peserta maharaja lawak mega 2016
Komen Jonaz Maharaja Lawak Mega 2016

Jangan lupa oiiii saksikan Maharaja Lawak Mega MLM 2016 setiap minggu
Hari: Jumaat
Jam: 10 malam
Saluran: Astro Warna 132 & Astro Mustika HD 134
Ok! bye!

No comments:

Post a Comment