Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Terengganu (SPNT) 2016

Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Terengganu (SPNT) 2016 | SPNT mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Terengganu (SPN Terengganu). Buat mereka yang masih mencari kerja kosong apa kata cuba mohon jawatan kosong SPN Terengganu ni. Manalah tahu ada rezeki. Jom lihat apakah kekosongan jawatan tersebut dan bagaimana cara nak apply iklan jawatan Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Terengganu (SPNT).
 
jawatan kosong SPNT 2016, jawatan kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Terengganu (SPNT) terkini, cara memohon kerja kosong SPA Terengganu 2016
Jawatan Kosong SPNT Terengganu 2016

Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Terengganu (SPNT) Terkini:
1. Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Dg41
2. Pegawai Tadbir N41
3. Penolong Pegawai Perancangan Bandar Dan Desa Ja29
4. Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat S27

Cara Memohon Kerja Kosong SPN Terengganu 2016:
Baca syarat kelayakan dan cara memohon jawatan Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Terengganu (SPNT) dan isi borang permohonan anda di sini: PERMOHONAN JAWATAN SPN TERENGGANU DAN CARA MEMOHON

Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Terengganu (SPNTR) telah ditubuhkan pada 10 Ogos 1959 di bawah Fasal 56 Undang-Undang Bagi Diri Kerajaan Terengganu (Bab Yang Pertama) (Pindaan) Tahun 1959.

Di bawah Perkara 56 (9) Undang-Undang Bagi Diri Kerajaan Negeri Terengganu (Bab Yang Pertama)(Pindaan) Tahun 1956, Suruhanjaya bertanggungjawab terhadap perlantikan, pengesahan dalam perkhidmatan, pemberian taraf berpencen dan menjalankan kawalan tatatertib anggota perkhidmatan yang di bawah bidangkuasanya.

Pemohon yang berkelayakan jangan lupa hantar permohonan anda. Tarikh tutup untuk jawatan kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Terengganu (SPNT) ni pada 31 Mac 2016. Moga maju jaya.

No comments:

Post a Comment