Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Jasin (MPJ) 2016

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Jasin (MPJ) 2016 | MPJ mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan Majlis Perbandaran Jasin. Buat mereka yang masih mencari kerja kosong apa kata cuba mohon jawatan kosong MPJ ni. Manalah tahu ada rezeki. Jom lihat apakah kekosongan jawatan tersebut dan bagaimana cara nak apply iklan jawatan Majlis Perbandaran Jasin (MPJ). 
jawatan kosong mpj 2016, jawatan kosong Majlis Perbandaran Jasin (MPJ) terkini, cara memohon kerja kosong Majlis Perbandaran Jasin (MPJ) 2016
Jawatan Kosong MPJ 2016

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Jasin (MPJ) Terkini:
1. Pegawai Tadbir N41
2. Penolong Pegawai Kesihatan Persekitaran U29
3. Pembantu Kesihatan Awam U17
4. Pembantu Operasi N11

Cara Memohon Kerja Kosong MPJ 2016:
Baca syarat kelayakan dan cara memohon jawatan Majlis Perbandaran Jasin (MPJ) dan isi borang permohonan anda di sini:  PERMOHONAN JAWATAN MPJ DAN CARA MEMOHON

Muat Turun Borang Kerja Kosong Majlis Perbandaran Jasin (MPJ)

Daerah Jasin adalah salah satu daripada tiga daerah di Negeri Melaka, Malaysia. Dua lagi ialah daerah Central Melaka dan daerah Alor Gajah. Daerah Jasin adalah paling selatan di tiga daerah, dan bersempadan dengan Negeri Johor. Jasin adalah juga nama bandar utama di daerah itu. Ia merupakan pusat pentadbiran daerah.

Pemohon yang berkelayakan jangan lupa hantar permohonan anda. Tarikh tutup untuk jawatan kosong Majlis Perbandaran Jasin (MPJ) ni pada 31 Mac 2016. Moga maju jaya.

No comments:

Post a Comment