Ads GA Leaderhead

Penukaran Ke Akaun Al Awfar Bank Islam

Pilihan Penukaran Akaun Simpanan-i Wadiah Kepada Akaun Al-Awfar Melalui Mesin ATM | Conversion Option Of Wadiah Savings Account-i Into The Al-Awfar Account Via ATM | Cara nak tukar dari akaun Simpanan-i Wadiah kepada akaun Al-Awfar Bank Islam boleh dilakukan menerusi mesin ATM.

cara nak tukar dari akaun simpanan-i wadiah kepada akaun al-awfar bank islam boleh dilakukan menerusi mesin atm, cabutan hadiah wang tunai akaun al-awfar bank islam
Penukaran Ke Akaun Al Awfar Bank Islam
 Info penting semasa menukar ke akaun AL AWFAR:
• Pelanggan yang telah menukar kepada Akaun Al-Awfar perlu memastikan baki minimum
RM50 di dalam Akaun Al-Awfar tersebut.
• Penukaran akaun akan berlaku pada setiap hujung bulan tanpa mengira tarikh
permohonan penukaran dilakukan.
• Semua pemegang Akaun Al-Awfar layak menyertai cabutan hadiah wang tunai sehingga
RM6 juta setahun dengan mengekalkan baki minimum RM100 di dalam akaun.
Hubungi 03-26 900 900 atau layari bankislam.com.my atau kunjungi cawangan Bank Islam
berhampiran anda untuk maklumat lanjut.

Moga perkongsian penukaran ke akaun Al Awfar Bank Islam memberi manfaat buat pembaca. Teruja baca pasal hadiah cabutan bertuah tu. Bestnya kalau menang. Hanya perlu ada baki RM100 dalam akaun Al Awfar je. Mana tahu ada rezeki menang cabutan hadiah wang tunai Al Awfar Bank Islam.

5 comments:

  1. Saya tak fahammm pasal al-awfar. Bila kita tukar ke akaun al-awfar ni dia akan tolak duit kita dari akaun bank ke macam mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nur farahana: duit tak tolak..cuma perlu ada baki minimum dalam akaun bank seperti mana tercatat di atas

      Delete
  2. Bagaimana nk tukar balik acc al awfar ke al wadiah? Tq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tu sy tak pasti, boleh rujuk pada staf bank islam

      Delete
  3. Pagi tadi staf Bank Islam datang ofis, jadi saya tanya. Dia kata promosi dah tamat.

    Saya pun tanya kot facebook bank islam, dia jawab maaf, tak boleh tukar, tapi kena buka akaun al aufar yang baru

    ReplyDelete