Beli Samsung Galaxy S7 Pada Harga RM2,699

Beli handphone Samsung Galaxy S7 pada harga RM2,699 | Oh yeah seronok la tu nak beli handphone baru. Siapa tak suka dapat telefon pintar yang canggih, lagi latest. Teruja la tu tak sabar nak ke kedai telefon. Mobile Samsung Galaxy S7 kini berada di pasaran.

Terkini!!! Samsung lancarkan handphone terbaru di pasaran, ketahui apa kelebihan dan kekurangan Samsung Galaxy S7: Spesifikasi & Harga Samsung Galaxy S7
Ketahui juga telefon pintar lain idaman rakyat Malaysia:

harga samsung galaxy s7 malaysia rm2699, kelebihan guna handphone samsung galaxy s7, ciri fitur samsung galaxy s7
Harga Samsung Galaxy S7 RM2,699
  
Samsung Galaxy S7 ada 3 warna iaitu Hitam Onyx, Emas Platinum dan Perak Titanium. Mana satu warna kegemaran yang korang suka. Macam best je warna Emas Platinum. Ekslusif!

Ciri fitur telefon mudah alih Samsung Galaxy S7 tampil dengan paparan Quad HD Super AMOLED 5.1 inci, ada screen 3D sepenuhnya dan bingkai logam sama seperti Galaxy S7 Edge.

Kelebihan Guna Handphone Samsung Galaxy S7
Layar Samsung Galaxy S7 5.1 inci dan Super AMOLED, memberi kepuasan bila tonton video streaming dan main game. Ada perlindungan screen hp Gorilla Glass 5 juga mampu memberikan perlindungan dalam penggunaan sehari-hari.

Menggunakan operasi OS Android v 6.0 Marshmallow yang memberikan tampilan serta game-game dan aplikasi terbaru. Dilengkapi dengan fingerprint sensor. Ada IP68 (tahan air), handphone Samsung Galaxy S7 kalis air! Tak masuk air. Best!

Ada teknologi penyejuk handphone iaitu Liquid Cooling. Biasa kalau kita pakai handphone lama-lama untuk main game ke, mesti handphone cepat panas. Dah ada liquid cooling solusi terbaik bagismartphone yang mudah panas. Handphone ni juga menggunakan Chipset Exynos 8890 Octa Core 2.3 GHz yang memiliki prestasi terbaik. Bateri berkapasiti 3000 mAh dengan kelebihan fast charging.

Selepas pelancaran Galaxy S7 Edge bulan April lepas, ramai yang bertanyakan bila Galaxy S7 akan keluar. Nah! Dah ada kat pasaran pun sekarang. Apa lagi, jom beli! Dapatkan Samsung Galaxy S7 dengan harga RM2,699.

1 comment: