Ads GA Leaderhead

Panduan tingkatkan follower IG & letupkan jualan di Instagram
Bisnes laku keras!! Cara import barang dari China secara online
Suka main internet? Jom jana income LUMAYAN Fiverr melalui online je
Rahsia LULUS subjek MUET dengan cemerlang
Anak sudah lancar membaca sebelum masuk tadika! Praktikkan tips ini buat anak bijak & pintar..
Ikuti tips ini untuk LULUS interview SPA dapat kerja kerajaan
Cara didik anak & bagaimana jadi ibu bapa terbaik & cemerlang!

Pelakon Drama Mak Cun 2 TV3

Pelakon Utama Drama Mak Cun 2 TV3
Mak Cun – Erma Fatima
Manisah – Datin Seri Umie Aida
Pak Akob – Dato’ Rahim Razali
Chombie – Norish Karman
Atul – Balkish Khan

Pelakon Kanak-Kanak Drama Mak Cun 2 TV3
Kumin – Haidar
Bayi Kembar – Harith Faiz & Harith Fayyadh

Pelakon Pembantu Drama Mak Cun 2 TV3
Kamarul – Azwan Kombos
Normah – Fazlina Dato’ Ahmad Daud
Pian – Dafi Ismail
Aton – Nora Danish
Maya – Betty Rahmad
Dato’ Linda – Anne Abdullah
Mek Siah – Kuna
Azrel Ismail – Haidar
Ezzaty Abdullah - Ayuni

Pelakon Tambahan Drama Mak Cun 2 TV3
Senah – Halimah Naim
Cik Yam – Masitah Md Isa
Ramlah – Samsuraya
Esah – Azizah Abd Aziz
Jamil – Ahmad Jamri Jamaluddin


Pelakon Drama Mak Cun 2 TV3, pelakon utama, pelakon pembantu, pelakon tambahan drama Mak Cun 2 TV3
Gambar Drama Mak Cun 2 TV3
Saksikan drama Mak Cun 2
Hari: Rabu – Jumaat
Jam: 9.00 malam
Saluran: TV3

8 comments:

  1. HAI..SAYA ADA TERLIHAT DI IKLAN TV3,MOK CUN MENCARI KANAK2 KEMBAR UNTUK DRAMA NYA..MASIH BERMINAT LAGI KE?SAYA ADA KEMBAR LELAKI BERUMUR 4 TAHUN .PERNAH BERLAKON WATAK AIMAN DALAM FILEM ARAHAN A AIDA "ABG SADO BOLEH BERES"BARU2 NI..JIKA BERMINAT BOLEH CALL SAYA DI NO 018-2811289 AIEEN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy pun ada anak kembar..umo 2 thn..tp diaorg sepasang...blh call saya sazawati 019-2827397

      Delete
    2. sy ada anak kembar lelaki berumur 7 tahun. boleh hubungi sy di 0133451577

      Delete
  2. Hai..betul ke mok cun mencari kanak2 kembar untuk dramanye?memerlukan kembar lelaki ke perempuan?ni no sy 017-3676985

    ReplyDelete
  3. hai.. saya ada anak kembar prempuan seiras umur 5 tahun.. boleh hubungi saya d no.0195355223

    ReplyDelete
  4. Hi assalamualaikum..saya mempunyai anak kembar lelaki seiras berumur 4thun lebih..jika berminat 0182349604..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.;maaf trlewat ..
    Sya ade cucu kembar lelaki umur 7 tahun sangat keletah.
    Kalau ada lagi peluang boleh hubungi saya.
    019 6136492 atau 018 3224804.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum.;maaf trlewat ..
    Sya ade cucu kembar lelaki umur 7 tahun sangat keletah.
    Kalau ada lagi peluang boleh hubungi saya.
    019 6136492 atau 018 3224804.

    ReplyDelete