Cara Redeem: Tebus Hadiah Horlicks Nutri Quest

Cara Tebus Hadiah Horlicks Nutri Quest | Horlicks Nutri Quest Prize Redemption Programme | Claim prizes Horlicks Nutriquest Malaysia. Tertanya-tanya apa nak buat dengan Horlicks nutriquest codes. Ingatkan hadiah tu dah tersedia ada dalam kotak Horlicks Malaysia, rupanya perlu redeem dan tuntut hadiah Nutri Quest secara online.

horlicks nutriquest codes, horlicks nutri coins, horlicks nutriquest game, www.horlicks.com/nutriquest games download, horlicks nutriquest Malaysia, horlicks malaysia
Cara Redeem: Tebus Hadiah Horlicks Nutri Quest
Tempoh penebusan Horlicks Nutri Quest
Penebusan bermula pada 1 Mac 2016 pada 12:00:01 waktu Malaysia dan berakhir pada 30 Jun 2016 pada jam 12.00 : 00 petang. Peserta boleh menghantar penyertaan penebusan mereka bila-bila masa dalam tempoh ini. Peserta hanya boleh menebus 10 hadiah sepanjang tempoh penebusan.
Penyertaan yang diterima sebelum bermulanya Tempoh Penebusan dan selepas penutupan Tempoh Penebusan tidak akan diterima dan tidak layak untuk dipertimbangkan untuk hadiah.

Penyertaan akan dianggap diterima pada masa penerimaan oleh GSK dan tidak pada masa penghantaran. GSK tidak bertanggungjawab untuk penyertaan lewat, hilang atau salah arah.
GSK akan menguruskan penghantaran hadiah dalam tempoh 1 bulan selepas penebusan dikemukakan. Peserta dinasihatkan untuk menyimpan yang unik Kod Nutri Syiling [Horlicks Nutri Coins) sebagai rujukan dalam hal di mana penghantaran terlewat atau hilang dalam perjalanan.

Eh sambil buat penebusan boleh juga usha game kat situ: horlicks nutriquest game / www.horlicks.com/nutriquest games download.

Cara Tebus / Redeem Nutri Quest
1. Beli Horlicks Nutri Quest ™ pek dengan Nutri syiling dalam (boleh didapati di 200g Asal, 400g , 440g dan pek 1kg, dan 200g Coklat, 400g , pek 1kg)
2. Lawati www.horlicks.com.my/nutriquest dan klik pada tab hadiah penebusan: https://www.horlicks.com.my/bh/nutriquest/prizes.html
3. Pilih hadiah yang anda mahu untuk menebus
4. Masukkan unik Nutri syiling Kod diperlukan untuk setiap hadiah
    Jam - 5 syiling
    Topi - 3 syiling
    Keychain - 1 duit syiling
5. Isikan butir-butir peribadi anda dalam borang penebusan hadiah Nutri Quest

Selepas Redeem Nutri Quest
Akan terima makluman pengesahan: Terima kasih atas penyertaan hadiah anda. Kami akan memproses tuntuan hadiah dan hubungi anda sekiranya kami memerlukan lebih maklumat. Sila simpan kod Nutricoins untuk rujukan. Terima kasih.

Begitulah cara redeem: tebus hadiah Horlicks Nutri Quest, hope membantu anda semua cara buat penebusan hadiah Nutri Quest

1 comment:

  1. wah..bestnya..tapi dah lama pulak tak minum horlicks ni

    ReplyDelete