Ads GA Leaderhead

Seribu Satu Idea (Astro)

Rancangan TV Seribu Satu Idea Astro | Seribu Satu Idea bagi aku inspirasi bila tengok rancangan mendeko rumah ni. Nak-nak lagi nak dekat Raya, meletup-letup idea dalam kepala nak hias rumah.

Skuad Pereka Hiasan Dalaman bersama selebriti popular mengambil cabaran untuk mengubah suai rumah peminat bertuah menjelang Syawal. Deko cantik kos murah tapi masih tampak indah!

Dalam rancangan ni, ada artis jemputan, mereka akan buat surprise untuk peminat mereka dengan hias rumah mereka. Alaaa untungnya! Syoknya kalau jadi peminat bertuah tu. Rumah cantik, takde keluarkan kos pun, semua free! Paling best boleh jumpa artis kesukaan. Jom sama-sama bagi korang jeles tengok jugak, jangan lupa tau, tonton Seribu Satu Idea kat tv kelak.

Pengacara Seribu Satu Idea (Astro)
Bambang Soteto

Rancangan TV Seribu Satu Idea Astro, deko rumah raya
Seribu Satu Idea - gambar sekadar hiasan

Saksikan program Seribu Satu Idea
Hari: Jumaat
Jam: 8.00 malam
Saluran: Astro Ria 104 & Astro Ria HD 123

No comments:

Post a Comment