Ads GA Leaderhead

Minyak Wangi Dato’ Seri Vida DSV Signature

Harga Minyak Wangi Dato’ Seri Vida DSV Signature | Eh, Dato’ Seri Vida pun ada perfume tersendiri. Vida Beauty menampilkan rangkaian produk kosmetik Qu Puteh dengan pelancaran minyak wangi DSV Signature.

Perfume Dato’ Seri Vida DSV Signature
harga minyak wangi dato’ seri vida dsv signature, cara beli perfume dsv signature, harga produk qu puteh, qu puteh million cell, harga qu puteh kosmetik, qu puteh kosmetik testimoni
Gambar minyak wangi Dato’ Seri Vida DSV Signature
Haruman perfume DSV Signature tahan lama, wangiannya hebat dan berkualiti tinggi. Sesiapa sahaja yang memakainya akan memberi aura positif dalam diri seseorang itu.

Harga minyak wangi Dato’ Seri Vida DSV Signature RM98 sebotol
Harga berpatutan. Kandungan 1 botol minyak wangi DSV Signature ialah 50ml.

Cara beli minyak wangi DSV Signature
Untuk pembelian, anda boleh hantar WhatsApp ke nombor: 011 3788 8918 / 011 26621360

Harga produk Qu Puteh bergantung pada apa produk tersebut. Kalau Qu Puteh Million Cell harga ada sedikit mahal la. Harga Qu Puteh kosmetik dan Qu Puteh kosmetik testimoni sentiasa mencari carian orang ramai.

Senarai minyak wangi Qu Puteh keluaran Vida Beauty:
Minyak Wangi Qu Puteh Perfume Hero  - minyak wangi lelaki

Lagi..antara produk Qu Puteh yang begitu popular!!!

Nak baca tentang latar belakang Datuk Vida? Meh ke sini:

9 comments:

  1. semua produk dia jual hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. bolot semua! hihi. makin kaya raya datuk vida. teringin nak jadi macam dia, usahawan berjaya. datuk vida nak perfume dsv signature 1 pleaseeeee

      Delete
  2. Pm
    Nak beli perfume hero & dsb signature

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh hubungi nombor tertera di atas

      Delete
  3. Xleh pun no tu aku nak perfume lelaki??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Try order perfume menerusi nombor ni: 011 26621360

      Delete
  4. Boleh dipakai utk sembahyang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pasti sebab tak tahu apa kandungan dalam perfume dsv signature ni

      Delete