MyM2U Challenge Peraduan Maybank2u

Sertai MyM2U Challenge Peraduan Maybank2u

Hebahan buat semua, terkini pihak Maybank melancarkan peraduan terbaru dikenali MyM2U Challenge. Best-best hadiah ditawarkan! Saya baru menyelesaikan MyM2U Challenge Level 1, saya dapat hadiah voucher Lazada! Boleh la shopping di Lazada. Jimat. Tak sabar nak habiskan MyM2U Challenge Level 2, 3, 4 dan seterusnya. Ada banyak lagi hadiah MyM2U Challenge ditawarkan. Nak menang korang kena selesaikan semua soalan MyM2U Challenge. Maybank2u challenge question? Kena follow step cabaran ni untuk ke pusingan seterusnya.

Cara Sertai Maybank MyM2U Challenge

Untuk join contest Maybank MyM2U Challenge, korang kena ada akaun Maybank2u. Ikuti langkah berikut:
Langkah 1: Daftar masuk akaun Maybank2u anda.

mym2u challenge, soalan mym2u challenge, maybank2u challenge question, MyM2U Challenge Level 1, 2, 3, 4, masalah voucher lazada MyM2U Challenge expired tak boleh guna
MyM2U Challenge Peraduan Maybank2u  

Langkah 2: Selepas login Maybank2u, klik bahagian MyM2U Challenge. Butang MyM2U Challenge ada di sebelah kiri website Maybank.
Langkah 3: Selesai klik butang tersebut, anda kini berada di level 1 MyM2U Challenge. Habiskan kesemua cabaran dan anda berpeluang menang hadiah.
Langkah 4: Sebaik sahaja anda habiskan game MyM2U Challenge level 1, anda akan dibawa ke game seterusnya level 2. Hadiah menanti sebaik sahaja anda berjaya menamatkan kesemua cabaran dalam Maybank2u MyM2U Challenge.

Hadiah Peraduan Maybank2u MyM2U Challenge

Saya baru memenangi kod voucher Lazada. Hadiah lain merangkumi hoverboards, basikal lipat, MacBook, TV besar dan hadiah wang tunai! Syoknya kalau menang hadiah wang tunai. Boleh beli macam-macam. Anda pula nak menang hadiah MyM2U Challenge, join la sekali contest mudah ni.

Masalah Voucher Lazada MyM2U Challenge Expired

Hadiah voucher Lazada MyM2U Challenge expired tak boleh guna. Inilah masalah yang saya hadapi. Sebenarnya voucher tu merupakan hadiah yang saya menang MyM2U Challenge level 1. Masa saya masukkan kod voucher lazada di kotak kupon tu, ia macam tak trace. Tak ada penolakan baki amount. Yang sepatutnya saya dapat discount sebanyak 20%. Jadi saya pun refresh lagi sekali, akhirnya..tertera voucher tu dah expired.

Saya pun tanya kat pihak Maybank, ini jawapan dari mereka: Sila PM kami nama penuh, no telefon, tarikh anda menangi voucher tersebut, screenshot menunjukkan voucher yang anda menangi dan voucher tersebut expired.

Ok, dah dapat jawapan. Kita tunggu dan lihat.

mym2u challenge, soalan mym2u challenge, maybank2u challenge question, MyM2U Challenge Level 1, 2, 3, 4, masalah voucher lazada MyM2U Challenge expired tak boleh guna
MyM2U Challenge Peraduan Maybank2u  

Tempoh Peraduan MyM2U Challenge Maybank
Mula: 16 November 2016
Tamat: 15 Mac 2017

Inilah masanya! Merebut hadiah menarik dengan menyertai MyM2U Challenge peraduan Maybank2u. Moga ada rezeki buat anda dan diri saya. Semoga berjaya!

3 comments:

  1. Nak join lah...mcm best je..

    ReplyDelete
  2. hr ti dh join lvl 1..mber ade yg join n dpt lazada baucer gk..dh redeem..rmi yg dpt baucr lazada ja..
    tapi skrg lecehnye dgn syrt nk ke level 2
    syrt nk ke level agk jnuh la..nk 5x transaksi transfer/pay bill/top up etc..level lain pn kne transaksi gk..br leh complete..

    ReplyDelete