Ads GA Leaderhead

Mimpi Menyusukan Anak Kecil Yang Masih Bayi

Mimpi Menyusukan Anak Kecil Yang Masih Bayi

Dek teruja nak bergelar ibu, sampai termimpi-mimpi mengendongkan anak sambil menyusukannya. Adoyai.. ker orang lain sama jugak. Sibuk je kan mimpi ni. Tak pasal-pasal terberanak awal dalam mimpi.

Mimpi menyusukan anak kecil yang masih bayi, penyusuan susu ibu untuk bayi, bayi comel menyusui ibu, anak kecil minum susu badan, mimpi susukan anak, mimpi ibu mengandung, mimpi ketika hamil, mimpi makan semasa mengandung, mengidam ketam

Al kisahnya macam ni, petang semalam cuaca sejuk sangat. Mata pun mengantuk. Ingat nak tidur kat ruang tamu tapi tv bising sangat. Dengan bunyi game dari handphone hb lagi. 4 ekor kucing memasing dah ambik tempat atas toto. Tak ada ruang dah untuk aku nak baring kat situ.

Mimpi menyusukan anak kecil yang masih bayi, penyusuan susu ibu untuk bayi, bayi comel menyusui ibu, anak kecil minum susu badan, mimpi susukan anak, mimpi ibu mengandung, mimpi ketika hamil, mimpi makan semasa mengandung, mengidam ketam

Lalu aku pun masuk bilik. Mata dah layu sangat-sangat terus aku tertidur. Situ la aku mimpi bawa budak kecik usia masih bayi sambil susukannya. Comel pulak. Tapi mimpi tu tak lama. Sekejap je. Sebab aku terjaga nak pergi kencing. Al maklum la orang mengandung kekerapan kencingnya tinggi.

Mimpi Bayi Tiba-Tiba Terbantut

Walaupun dah terjaga, tapi aku malas nak pergi tandas. Aku sambung tidur balik. Tapi tak dapat sambung mimpi bayi tu tadi la. Dah tamat dah mimpi tu. Aku sambung mimpi lain pulak. Mimpi makan-makan. Hahaha.. Nak tahu makan apa? Makan ketam.

Mimpi Makan Ketam Tapi Tak Ada Kaitan Dengan Mengidam

Entah macam mana la si ketam tu boleh masuk dalam mimpi aku. Padahal aku langsung tak mengidam ketam pun. Mimpi oh mimpi. Macam-macam.. 

1 comment:

  1. oh nie blog baru yumida. Tahniah kerana bakal menjadi seorang ibu. :)

    ReplyDelete