Lagu Aku Kejar – Amal AF 2016

Lagu Single Terbaru Amal AF 2016 - Aku Kejar | Tahniah buat AMAL sebab terpilih antara 5 finalis Akademi Fantasia 2016, seterusnya melayakkan dirinya mara ke Konsert Akhir AF 2016. Jangan tak tau, yang AMAL ni dah ada lagu terbaru, lagu single pertamanya berjudul Aku Kejar. Dah dengar lagu Aku Kejar dari Amal?

Lagu: Aku Kejar
Penyanyi: AMAL AF 2016
Lagu: DJ Fuzz
Lirik: Viral, Alabbas
Lirik Lagu Aku Kejar - Amal
Video klip lagu Aku Kejar – Amal
-lirik lagu dan video akan dikemaskini
lagu single terbaru amal af 2016 - aku kejar, lirik lagu aku kejar - amal, video klip lagu aku kejar - amal, gambar amal af 2016
Gambar AMAL AF 2016
 Nak tahu latar belakang Amal? Lihat: Biodata Amal AF 2016

AMAL antara peserta Akademi Fantasia 2016 yang memiliki vokal yang unik. Sering kali dapat pujian dari pengkritik, malahan penonton sudah mula menyukai persembahan Amal.

AMAL berasal dari Pulau Pinang berumur 21 tahun. Teruja nak tengok lagu AKU KEJAR ni jadi lagu hits tahun ni, seterusnya jadi lagu tema drama tv. Lagu latar - Original Sound Track (OST). Pada peminat AMAL AF 2016, jangan lupa dengarkan lagu AMAL bertajuk Aku Kejar.

3 comments: