Biodata Zarul (Umbrella) Gegar Vaganza 2016

Biodata Profil Zarul (Umbrella) Peserta Gegar Vaganza 2016 Astro
Jom baca biografi dan latar belakang Zarul (Umbrella) Gegar Vaganza 3 (GV3):
Nama penuh Zarul (Umbrella): Zarulkefli Husin
Umur: 43 tahun
Asal: Kajang, Selangor
Keluarga: Berkahwin (kali kedua); seorang anak
Pendidikan dan kerjaya: SPM; kini Pramugara MAS
Album: Seribu Rahmat (1995) Hujan Panas (1997)
Lagu hits Zarul (Umbrella): Ramalanku Benar Belaka, Bukalah Hatimu
Sejarah awal karier Zarul (Umbrella) Gegar Vaganza musim ketiga: Bermula bersama kumpulan Umbrella di bawah bimbingan Saari Amri pada 1994 dan sempat melahirkan dua album sebelum menarik diri dari dunia hiburan pada tahun 1998 untuk berkhidmat dengan MAS sebagai pramugara.

biodata Zarul (Umbrella) peserta gegar vaganza 2016 astro, profile Zarul (Umbrella) gv3, biografi Zarul (Umbrella), profil dan latar belakang Zarul (Umbrella) gegar vaganza 3, gambar Zarul (Umbrella) gegar vaganza 2016
Gambar Zarul (Umbrella) Gegar Vaganza 2016

Zarul (Umbrella) merupakan peserta Gegar Vaganza musim ketiga. Tahniah Zarul (Umbrella). GV3: Gegar Vaganza 2016 kini kembali!!! Gegar Vaganza merupakan sebuah program realiti Astro yang dibuat khas untuk artis otai menyanyi, yang pernah popular dengan lagu hits mereka suatu ketika dahulu, kini berentap dalam satu pentas yang sama untuk merebut gelaran juara Gegar Vaganza. Bintang kembali menyengat!

Nak tahu siapa lagi yang turut serta dalam pertandingan Gegar Vaganza 2016? Lihat: Senarai 12 peserta Gegar Vaganza musim 3 2016 (GV3). Hebat-hebat peserta Gegar Vaganza 3 tahun ni. Saingan sengit! Tu yang buat teruja nak tengok tuuu..

Sekian.. latar belakang/ biodata Zarul (Umbrella). Nak baca biodata peserta Gegar Vaganza 2016 yang lain? Lihat: SENARAI BIODATA PESERTA GEGAR VAGANZA 2016


Menarik & ngetop!!
Sedih..kisah benar diadaptasi ke dalam filem: Sinopsis Filem Sunk Into The Womb (paling hits sehingga kini!)

Telenovela TV3: Sinopsis Akin Pa Rin Ang Bukas – yang jahat harus dibalas dengan kejahatan! Balasan dendam..

No comments:

Post a Comment