Ads GA Leaderhead

7 Bulan Blogging Jana RM11.73 Earning Nuffnang

Wah tak sangka sungguh blog ke 2 ni mengeluarkan hasil. Dibuka bulan April 2015, then bulan Julai, Ogos, September dan Oktober sunyi sepi tiada entry terbaru. November baru update. Jengah kat Nuffnang nak tengok apa keyword yang masuk, eh ada earning dah blog ni.

Buat duit dengan blog, jana pendapatan blog dengan pengiklanan Nuffnang, earning Nuffnang terkini

Earning untuk tempoh 7 bulan blogging hingga la ke sekarang total RM11.73. Banyak dah tu! Kumpul sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Boleh la di cashout kelak. Berblogging sambil menjana side income. Haruslah dimanfaatkan sepenuhnya.

Blog utama aku pakai Innity. Blog ke 2 ni pakai pengiklanan Nuffnang. Hope Nuffnang akan sentiasa bermurah hati bagi aku CPUV meleret-leret. Hope iklan yang ditayangkan kat blog tu iklan ‘aktif’. Bukan iklan tidur or iklan promote content. Mihmihmih…

Baca lagi:

No comments:

Post a Comment