Ads GA Leaderhead

Senarai 10 Peserta Gempak Superstar

Tahniah buat 10 peserta merangkap pelakon popular Malaysia yang telah terpilih menyertai pertandingan menyanyi secara live di kaca tv menerusi program Gempak Superstar. Pelakon pun hebat menyanyi ke? Ha, tang tu kena tengok kat tv nanti. Betul ke pelakon seperti mereka boleh menyanyi.

Senarai 10 Peserta Pelakon Masuk Program Gempak Superstar
 Tasha Shilla, Raja Ilya, Izreen Azminda, Sherry Ibrahim, Siti Elizad, Nazim Othman, Sofi Jikan, Ryzal Jaafar, Dazrin Kamarudin dan Arja Lee.

senarai 10 peserta pelakon masuk program gempak superstar, gambar peserta gempak superstar, pengacara gempak superstar, sistem pemarkahan gempak superstar, hadiah pemenang gempak superstar 2016
Gambar Peserta Gempak Superstar

Pengacara Gempak Superstar
Scha Al Yahya dan Sharnaaz Ahmad

Bila Gempak Superstar start?
Gempak Superstar akan bersiaran bermula 10 April depan pada setiap Ahad, pukul 9 malam di Astro Ria dan Ria HD.

Sistem pemarkahan Gempak Superstar
50 peratus markah dari juri manakala 50 peratus lagi undian peminat.

Hadiah pemenang Gempak Superstar 2016
Juara - wang tunai RM100,000
Pemenang Gempak Superstar tempat ke 2 - wang tunai RM25,000
Pemenang Gempak Superstar tempat ke 3 - wang tunai RM15,000
Pemenang Gempak Superstar tempat ke 4 - wang tunai RM10,000

Pergh ingat program nyanyi-nyanyi je, rupanya ada hadiah! Giler ar. Lumayan tu hadiah tempat pertama Gempak Superstar. Jadi pelakon pun dah kaya, lagi la dapat sertai program realiti macam ni. Ganjaran hadiah wang tunai! Kayo…oh kayo.. Eh korang jangan lupa undi artis kegemaran korang tau.

No comments:

Post a Comment