Doa Mudahkan Bayi Tidur

Doa Mudahkan Bayi Tidur │ Bayi ada yang jenis susah tidur. Mengambil masa lama untuk tidurkan bayi. Begitu juga anak kita yang kian membesar. Ada kalanya agar sukar untuk anak-anak lelapkan mata.

doa tidurkan anak kecil, zikir dodoi bayi, dzikir tidurkan anak, dzikir bayi, zikir anak, zikir tidur, doa mudah tidur, doa untuk bayi, doa cepatkan anak tidur, lagu anak bobo, lagu bayi bobok, muzik tidur, bayi tidur lena, anak tidur nyenyak
Doa Mudahkan Bayi Tidur 

Baca doa mudahkan bayi dan anak tidur. Insha Allah membantu mereka melelapkan mata dengan mudah. Moga bayi tidur nyenyak di malam hari. Mempercepatkan bayi tidur. Bayi tidak rewel. Bacakan doa untuk bayi, agar dipermudahkan mereka tidurdi samping mendodoikan anak dengan zikir sehingga mereka tidur lena.


DOA AGAR MUDAH TIDUR
Ya Allah, telah malap bintang-bintang dan telah tenang mata-mata manusia dan Engkau Maha Berkuasa, wahai Yang Maha Berkuasa, lelapkanlah mataku dan tenangkanlah malamku ini.

Baca doa ini sambil meletakkan tangan kanan di atas dahi anak semasa membaca doa dan tiup kedua belah biji matanya.

Video zikir dodoikan bayi hingga tidur lena boleh tengok di sini: ZIKIR TIDURKAN ANAK***



Pasang zikir tidur ini setiap kali anak ingin tidur. Mudah-mudahan anak terbiasa mendengar zikrullah. Membentuk peribadi mulia anak-anak dari kecil. Moga anak-anak kita menjadi anak yang soleh dan solehah.

No comments:

Post a Comment