Terima Kasih Abang Lori Airpak. Korang Memang Express!

Penghargaan khas untuk abam lori Airpak Express Malaysia. Alhamdulillah. Ahhhh leganya… Akhirnya barang pos Airpak Express sampai ke tangan aku dengan jayanya. Selepas mengharungi kebimbangan dan kegelisahan menggunakan kurier Airpak. Nak tahu kisah sinetron aku guna Airpak baca kat sini: KECEWA GUNA KURIER AIRPAK

Aku terima SMS suruh ambil barang pos pada 8/11/2016, katanya pagi esok tu lori Airpak datang dan kena ambil barang dari lori tu. Tarikh 9/11/2016..inilah masanya. Bangun dari tidur aku terkejut terima SMS dari abang lori Airpak katanya dah sampai kat Bandar ______. Tempat aku la. Aku tengok jam, masa SMS dihantar adalah 6.21 pagi. Wah!!!! Ini memang express!!!!!!! Cepat betul abam lori sampai. Sampai 6.21 pagi. Pukul berapa la abang lori ni berangkat dari ____. Sebab perjalanan abang lori Airpak dari ___ ke tempat aku ____ jauhnya 2 jam. Tapi….

Tapi aku masih atas katil lagi. Sebab yang ambil barang pos aku tu, orang lain. Macam yang aku story sebelum, kerisauan aku tentang siapa yang bakal ambil barang pos tu nanti. Actually aku tak nak la menyusahkan orang. Memandangkan aku tak ada keluar masa tu, terpaksa juga minta pertolongan dari orang lain.

Review guna service kurier Airpak Express Malaysia, gambar lori Airpak Express courier
Lori Airpak Express Malaysia

Jam 7.45 pagi, abang lori Airpak call katanya jumpa di stesen bas untuk collect barang. Dah, aku dah gabra! Takut kawan aku tu tengah busy nak ke tempat kerja. Aku SMS kat abang lori Airpak suruh tunggu, konon-kononnya kawan aku tu tengah on the way pergi jumpa diorang. Padahal…kawan aku tu tengah mandi!

Jam 9.00 pagi abang lori Airpak call lagi, dah sejam lebih diorang tunggu. Aiyak..serba salah aku. Pastu aku mesej suruh tunggu, ada orang akan ambil barang nanti. Memang aku tabik spring kat abang lori Airpak, even dah lama tunggu kawan aku tu ambik barang, tak ada pulak aku dengar dia marah, membebel, mencarut masa diorang call aku. Nasib..

Khas buat abang lori Airpak, nombor flat lori QSSxxx5 moga kalian sentiasa sihat, terima kasih bersabar menunggu kawan saya ambil barang. Terima kasih sebab tak marah saya. Hihi.. Harap bos besar anda, luaskan lebih banyak agent Airpak di kesemua bandar. Ramai seller online yang guna perkhidmatan kurier anda. Service Airpak terbaik! Tip top! Cepat super express! Tapi lagi meletop kalau ada agent Airpak kat semua tempat. 

No comments:

Post a Comment