Contoh Ucapan Tahniah Dapat Anak Baru Lahir

Doa ucapan selamat untuk kelahiran anak rujuk sini. Doa ucapan tahniah dapat anak. Contoh ucapan tahniah kepada mereka yang mendapat anak ada dikongsikan dalam video ini. Ucapan syukur kelahiran anak islam. Boleh ditujukan untuk ucapan tahniah baby girl atau ungkapan syukur atas kelahiran baby boy.

Ada dikongsikan juga jawapan daripada ibu bapa kepada orang yang menyampaikan tahniah. Bagus ucapannya. Mendoakan kebaikan pada orang yang mengucapkan tahniah.

Doa ucapan tahniah kepada mereka yang mendapat anak:

Semoga Allah memberkati engkau dengan kelahiran anak ini dan engkau pula mensyukuri pemberiNya, semoga dia dipelihara hingga dewasa dan engkau mendapat layanan yang baik daripada anak ini.

Jawapan daripada ibu bapa kepada orang yang menyampaikan tahniah:

Semoga Allah melimpahkan berkatNya ke atas engkau, membalasnya dengan balasan yang baik, merezekikan engkau seumpamanya serta memperbanyakkan pahala engkau.

Tahniah Dapat Baby Baru!

Alhamdulillah. Tahniah. Syukur atas nikmat Allah. Lahirnya baby comel ke dunia. Tahniah untuk awak berdua. Kelahiran anak yang....sepenuhnya lihat di sini: Doa & Ucapan Tahniah Dapat Anak Baby Baru Lahir

2 comments: