Ucapan Hari Jadi Saya

Ucapan selamat ulang tahun untuk diri sendiri. Ucapan happy birthday buat saya sendiri. Ucapan hari lahir aku sendiri. Kata ucapan hari jadi diri sendiri. Birthday wishes for myself. Selamat ulang tahun diriku. Selamat ulang tahun aku sendiri. Ucapan ulang tahun diri sendiri yang menyentuh hati. Jom lihat ucapan ulang tahun islami untuk diri sendiri kat sini.

Hai diriku, happy birthday untukmu yang semakin dewasa ini. Bertambahnya usia, menandakan semakin tua. Ooops..jangan takut menjadi tua, kerana ia bermakna kita semakin matang.

Lihat dirimu di cermin. Senyumlah. See..manis kan? Inilah wajah yang penuh bahagia di hari lahirnya. Selamat hari jadi untuk diriku sendiri.

Ya Allah, di hari kelahiranku ini berikanlah kesihatan padaku, berilah aku kekuatan, berilah aku kesabaran dalam menghadapi ujian yang telah engkau berikan dalam umurku yang berikutnya.

Cekalkanlah hatiku ini. Jadikanlah aku lebih tabah berbanding sebelum ini. Ikhlaskanlah hatiku ini, menerima ujianMu dengan hati redha. Jadikanlah aku...sepenuhnya di sini: UCAPAN HARI JADI SAYA

No comments:

Post a Comment