SGshop “Jom Shopping!” Contest

20 Jun 2017 alhamdulillah sempat menyertai peraduan SGshop “Jom Shopping!” Contest. Fuh fuh…harap-harap ada rezeki di sini. Jom lihat senarai barang yang saya mengidam sangat di SGshop.

 
KLIK BANNER UNTUK MENYERTAI KONTES INI

Apakah servis yang SGshop tawarkan?
Servis yang ditawarkan oleh SGshop adalah menyediakan laman web online membeli-belah buat pengguna. Apa yang membuatkan saya tertarik dengan service SGshop ni sebab barang-barang yang dijual amat murah juga pada kadar kualiti terbaik! Tergoda habis saya tau.

Barangan yang dijual merangkumi pakaian wanita, lelaki, kanak-kanak mahupun bayi. Semua ada! Malahan ada jualan beg, alat permainan, cermin mata, barangan ibu mengandung, telefon bimbit, ipad, ada banyak. Cukup lengkap servis yang disediakan SGshop.

Malahan saya rasa selamat berurusan pembayaran menerusi pembelian SGshop. Cara order barang juga mudah. Proses bayaran juga pantas. Memudahkan pelangggan macam saya nak beli barang.

Senaraikan 3 item yang anda mahu beli di platform SGshop Malaysia (Letakkan sekali gambar dan link item) dan berikan sebab kenapa anda nak beli item tersebut.
Yang ni la saya tak sabar nak story. Barang idaman saya! Jom skodeng 3 item yang saya teringin sangat beli di SGshop.

1. 2017 New Spring Section Are Two Piece Suit Coat Korean Women Maternity Dress Coat Loose Knitted Dress



Link item KLIK SINI
Memandangkan saya mengandung sekarang, saya teringin mengenakan fesyen yang lawa dengan kondisi saya sekarang. Cantik la dress ni. menaikkan seri ibu mengandung. Even hamil tapi boleh bergaya santai dengan dress ini. Saya suka sangat design dress ni.

2. Oxford Cloth Luggage Bag Bag Large Travelling Bag With Wheels To Pull Back The Luggage 158 Dual-Use Air Consignment Package


Link item KLIK SINI
Saya kerap travel ke sana ke mari. Ada kalanya balik ke kampung. Pastinya beg yang sedia ada tak mencukupi membawa barang-barang. Terpandang luggage bag ni hati saya terus terpaut, wah sesuai la beg ni untuk kegunaan saya nanti. Boleh bawa muatan banyak. Nak simpan pun senang je.

3. European Style Lace Curtains Rome Curtain Curtains And Accessories Customized Curtain Curtain Gauze



Link item KLIK SINI
Lawa betul la langsir ni. Langsir stail Eropah ni pasti membuatkan rumah saya nampak cantik. Menyerikan ruang tamu rumah. Sesuai sangat dipasang untuk kegunaan Raya tahun ni, kalau tak sempat boleh order untuk raya tahun depan. Cantik betul la ropol dan reka bentuk langsir ni. Cun pulak tu dengan sofa rumah kami yang berwarna maroon.

Sekian, pot pet barang kesukaan saya di SGshop. Jom sertai bersama. Mana tahu ada rezeki buat kita. All the best.

1 comment:

  1. Good luck sis. Best ni kalau dapat shopping.

    Shad
    https://akuvsdiashadhira.blogspot.my/2017/06/sgshop-jom-shopping-contest.html

    ReplyDelete