Baca Online Novel Awak Suka Saya Tak Bab 1 Hingga Bab 45

Baca Online Novel Awak Suka Saya Tak Bab 1 Hingga Bab 45 Karya Melur Jelita

Ada yang tercari-cari bahan bacaan online untuk novel Awak Suka Saya Tak? Haa…berita baik untuk semua. Sebahagian bab dalam novel Awak Suka Saya Tak ni telah disiarkan untuk bacaan umum. Sambil tonton drama Awak Suka Saya Tak, boleh tahu jalan cerita drama tersebut. Jom baca novel online!

Baca Online Novel Awak Suka Saya Tak Karya Melur Jelita

  

Gambar Novel Awak Suka Saya Tak

Baca online novel Awak Suka Saya Tak Bab 1 Hingga Bab 45, baca novel online Awak Suka Saya Tak penulis melur jelita, download novel Awak Suka Saya Tak, gambar novel dan drama Awak Suka Saya Tak, sinopsis drama Awak Suka Saya Tak Astro
Drama Awak Suka Saya Tak Astro merupakan adaptasi dari novel Awak Suka Saya Tak

Gambar Drama Awak Suka Saya Tak (Astro)

Baca online novel Awak Suka Saya Tak Bab 1 Hingga Bab 45, baca novel online Awak Suka Saya Tak penulis melur jelita, download novel Awak Suka Saya Tak, gambar novel dan drama Awak Suka Saya Tak, sinopsis drama Awak Suka Saya Tak Astro
Awak Suka Saya Tak lakonan Emma Maembong dan Alvin Chong

Sinopsis Ringkas Drama Awak Suka Saya Tak

Awak Suka Saya Tak mengisahkan seorang jejaka kacak bernama Hilman Yong (Alvin Chong) jatuh cinta pada seorang gadis manis bernama Intan Zulaikha (Emma Maembong). Selepas dikecewakan oleh bekas kekasihnya, sukar untuk Intan jatuh cinta lagi. Siapa sangka pertemuan Intan dengan Hilman di sebuah restoran bakal membuahkan bibit-bibit cinta. Hilman Yong lelaki tampan jatuh cinta pada gadis Melayu!
Selepas 3 tahun, keikhlasan hati Hilman ingin mendekatinya berjaya membuka pintu hati Intan. Mereka kemudiannya merancang untuk berkahwin. Kebahagiaanya yang diidaminya punah apabila Hilman terlibat dalam kemalangan. Hilman hilang ingatan! Bermulanya pancaroba yang menguji sebuah ikatan cinta. Personaliti Hilman berubah seratus peratus! Dia bukan lagi seorang yang warak seperti dahulunya. Hilman lupa pada agama. Malah identitinya juga turut bertukar. Kini dia dikenali Damien.


Artikel menarik:


Intan berusaha untuk mengembalikan ingatan Damien kepada agamanya dan mengembalikan cintanya yang hilang. Berjayakah usaha Intan membantu memulihkan ingatan Damien? Saksikan segalanya menerusi drama Awak Suka Saya Tak siaran Astro di kaca tv anda. Selamat membaca novel online Awak Suka Saya Tak.

No comments:

Post a Comment