Sinopsis Drama Hajah Heathrow Kembali TV3

Sinopsis Drama Hajah Heathrow Kembali TV3 | Hajah Heathrow Kembali mengisahkan Kelainan yang dibawa oleh Juriah sering mendapat perhatian penduduk kampung. Ramai yang menganggap Juriah sudah melampaui batas, bersikap berlebih-lebihan rentetan isu panggilan nama hajah. Sekembalinya Juriah dari Mekah dan Heathrow, Juriah mahu disapa dengan panggilan 'Hajah Ju' atau akak 'Hajah' atau ' makcik Hajah'. Jika ada yang tersalah memanggilnya, segera dia betulkan.

Bagi orang kampung, Juriah seperti menunjuk-nunjuk title hajahnya. Namun bagi Juriah sendiri, ia merupakan semangat dan galakan untuk orang lain yang belum pergi Mekah untuk menunaikan haji.

Malah idea Juriah mahu mengembangkan perniagaan gerainya kepada sebuah warung mendapat tentangan. Suami Juriah iaitu Ramlan tidak dapat menerima menu spaghetti isterinya itu. Tidak sesuai dengan selera orang kampung baginya. Apa pun, idea Hajah Juriah memang di luar jangkaan suaminya. Saksikan segalanya dalam drama Hajah Heathrow Kembali di kaca tv anda.


Drama Hindustan yang best untuk ditonton! Baca: SINOPSIS DRAMA RAZIA SULTAN TV3***

Pelakon Drama Hajah Heathrow Kembali TV3
Ogy Ahmad Daud sebagai Juriah
Fadhil Dhani sebagai Pak Ramlan
Hafidz Roshdi sebagai Razali
Nazeera Sardi sebagai Yasmin
Erwin Dawson, Zalfa Zin, Octovia Manrose, Kuna

Sinopsis drama Hajah Heathrow Kembali TV3, pelakon dan gambar drama Hajah Heathrow Kembali TV3, Hajah Heathrow Kembali episod akhir – episod 13
Gambar Drama Hajah Heathrow Kembali TV3


Tonton drama Hajah Heathrow Kembali
Tarikh Hajah Heathrow Kembali disiarkan: 30 Ogos 2016
Jumlah episod drama Hajah Heathrow Kembali: 13
Hajah Heathrow Kembali episod akhir – episod 13
Hari: Isnin hingga Rabu
Jam: 10.00 malam
Saluran: TV3

No comments:

Post a Comment