Teks Ucapan Hari Kemerdekaan Malaysia

Video ucapan hari kemerdekaan Malaysia. Sebagai tanda menghargai jasa dan pengorbanan pejuang kemerdekaan. Cara saya menghargai nilai sebuah kemerdekaan. Erti kemerdekaan bagi diri saya. 

Malaysia telah mengecapi kemerdekaan tanggal 31 Ogos 1957. Alangkah bertuahnya aku dapat menikmati kehidupan berharga di bumi merdeka ini. Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta telah lama tersemai di sanubariku. 

Aku bersyukur dapat merasai hasil pembangunan dan kejayaan yang telah dicapai oleh Malaysia. Pastinya keamanan dan kemakmuran negara akanku pertahankan sampai bila-bila. Malaysia tanah airku tercinta..telah banyak mengajar aku pengertian sebuah cinta. Demi sebuah cinta, ia menyatukan... Tonton selanjutnya di: 
UCAPAN HARI KEMERDEKAAN PENUH BERMAKNA


No comments:

Post a Comment