Baca Online Novel Red Velvet Bab 1 Hingga Bab 8

Baca Online Novel Red Velvet Bab 1 Hingga Bab 8 Karya Acik Lana

Ada yang tercari-cari bahan bacaan online untuk novel Red Velvet? Haa…berita baik untuk semua. Sebahagian bab dalam novel Red Velvet ni telah disiarkan untuk bacaan umum. Sambil tonton drama Red Velvet, boleh tahu jalan cerita drama tersebut. Jom baca novel online!

Baca Online Novel Si Kolot Suamiku Karya Acik Lana

Berikut merupakan paparan isi cerita novel Red Velvet dari bab 1 hingga bab 8.
Novel Red Velvet Bab 9 dan seterusnya, dapatkan novel RED VELVET di pasaran

Baca:

Gambar Novel Red Velvet

Baca online novel Red Velvet Bab 1 Hingga Bab 8, baca novel online Red Velvet penulis acik lana, download novel Red Velvet, gambar novel dan drama Red Velvet astro, sinopsis drama Red Velvet lakonan alif satar dan neelofa
Drama Red Velvet Astro merupakan adaptasi dari novel Red Velvet

Gambar Drama Red Velvet (Astro Ria)

Baca online novel Red Velvet Bab 1 Hingga Bab 8, baca novel online Red Velvet penulis acik lana, download novel Red Velvet, gambar novel dan drama Red Velvet astro, sinopsis drama Red Velvet lakonan alif satar dan neelofa
Red Velvet lakonan Alif Satar dan Neelofa

Sinopsis Ringkas Drama Red Velvet

Red Velvet mengisahkan Helena (Neelofa) menyayangi Fareeq (Hafidz Roshdi) sepenuh jiwa dan raganya! Malah nekad akan berkahwin walau apa pun terjadi! Namun, hajatnya tidak kesampaian bila mana Fareeq yang ketika itu masih suami orang, kekal setia dengan isterinya, Suhaila (Amira Othman). Lebih-lebih lagi bila mengetahui Suhaila telah mengandung. Helena teramat kecewa.

Helena membuat keputusan gila ingin membunuh diri! Mujur ada seorang jejaka kacak menyelamatkannya. Perkenalannya dengan Izzat (Alif Satar) membuahkan bibit-bibit cinta. Namun cintanya juga kecundang. Daripada rasa sayang bertukar menjadi benci bila mana Izzat mengetahui sejarah hidup Helena sebagai perempuan perampas suami orang. Helena lantas membawa diri setelah tiada ruang untuk menjelaskan, apatah lagi ruang untuk sebuah kemaafan. Kek red velvet yg menjadi kenangan cinta keduanya...kekal menjadi kenangan antara mereka.

Akan adakah sinar kebahagiaan antara Helena dan Izzat? Akan bersatukah mereka kelak? Bagaimana pula dengan Fareeq dan isterinya Suhaila, adakah perkahwinan mereka berkekalan? Saksikan segalanya menerusi drama Red Velvet siaran Astro di kaca tv anda. Selamat membaca novel online Red Velvet.

No comments:

Post a Comment