Baca Novel Online Bimbo – Rin Ahmad

Baca Novel Online Bimbo Bab 1 Hingga Bab 17 - Karya Rin Ahmad | Baca Novel Online Aku Bukan BIMBO | Drama siaran Astro berjudul Aku Bukan BIMBO (Astro) lakonan Shaheizy Sam, Nadiya Nisaa dan Zahiril Adzim kini bersiaran di kaca tv. Jom baca novel drama Aku Bukan BIMBO dengan klik link di bawah.

Novel Bimbo Bab 1 Hingga Bab 17 Online

Gambar Novel Bimbo
Novel Online Bimbo bab 1 hingga bab 17, drama adaptasi novel Bimbo, gambar novel Bimbo penulis Rin Ahmad, drama Aku Bukan BIMBO (Astro)
Novel Online Bimbo – Rin Ahmad
Rin Ahmad merupakan penulis novel Bimbo Itu yang kini dijadikan drama bersiri di Astro Ria.
Harga novel Bimbo bagi Semenanjung adalah RM23.00, manakala harga novel Bimbo bagi Sabah dan Sarawak adalah RM26.00.

Pelakon drama Aku Bukan BIMBO (Astro), pelakon utama, pelakon pembantu, pelakon tambahan drama Aku Bukan BIMBO (Astro)
Gambar Drama Aku Bukan BIMBO (Astro) 

Drama Bimbo lakonan Shaheizy Sam:

Jangan lupa saksikan drama Aku Bukan BIMBO (Astro) 
Hari: Isnin - Khamis
Jam: 10.00 malam
Saluran: Astro Ria 104 & Ria HD 123

1 comment:

  1. Baru tau crta bimbo ni dr novel..alahaiii..hehhe

    ReplyDelete