Jawatan Kosong Universiti Tun Abdul Razak 2016

Jawatan Kosong Universiti Tun Abdul Razak (UNIRAZAK) 2016 | UNIRAZAK mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan Universiti Tun Abdul Razak. Buat mereka yang masih mencari kerja kosong apa kata cuba mohon jawatan kosong UNITAR ni. Manalah tahu ada rezeki. Jom lihat apakah kekosongan jawatan tersebut dan bagaimana cara nak apply iklan jawatan Universiti Tun Abdul Razak. 

jawatan kosong unirazak 2016, jawatan kosong Universiti Tun Abdul Razak (UNIRAZAK) terkini, cara memohon kerja kosong Universiti Tun Abdul Razak 2016
Jawatan Kosong UNIRAZAK 2016

Jawatan Kosong Universiti Tun Abdul Razak (UNIRAZAK) Terkini:
1. Pembantu Tadbir

Cara Memohon Kerja Kosong UNIRAZAK 2016:
Baca syarat kelayakan dan cara memohon jawatan Universiti Tun Abdul Razak di sini: PERMOHONAN JAWATAN UNIRAZAK DAN CARA MEMOHON

Universiti Tun Abdul Razak (UNIRAZAK) yang sebelum ini dikenali dengan nama singkatan UNITAR atau UTAR merupakan institusi pendidikan tinggi swasta Malaysia pertama yang memperolehi status MSC dan Universiti ini dinamakan sempena nama Perdana Menteri Malaysia yang kedua iaitu Allahyarham YAB Tun Abdul Razak.

UNIRAZAK merupakan institusi pengajian tinggi swasta yang mendapat pensijilan ISO 9001:2000 di Malaysia. Universiti Tun Abdul Razak menggabungkan kelas berbentuk konvensional dengan penggunaan berkesan bahan-bahan kursus berasaskan laman sesawang serta proses pengajaran dan pembelajaran dalam talian.

Pemohon yang berkelayakan jangan lupa hantar permohonan anda. Tarikh tutup untuk jawatan kosong Universiti Tun Abdul Razak (UNIRAZAK) ni pada 10 April 2016. Moga maju jaya.

No comments:

Post a Comment