Jawatan Kosong Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia (MTIB) 2016

Jawatan Kosong Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia (MTIB) 2016 | MITB mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia. Buat mereka yang masih mencari kerja kosong apa kata cuba mohon jawatan kosong Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia ni. Manalah tahu ada rezeki. Jom lihat apakah kekosongan jawatan tersebut dan bagaimana cara nak apply iklan jawatan MITB. 

jawatan kosong MITB 2016, jawatan kosong Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia (MTIB) terkini, cara memohon kerja kosong MITB 2016
Jawatan Kosong MITB 2016

Jawatan Kosong Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia (MTIB) Terkini:
1. Pembantu Operasi N11/N14
2. Pembantu Ehwal Ekonomi E17/E22
3. Pegawai Khidmat Pelanggan N17/N22

Cara Memohon Kerja Kosong MITB 2016:
Baca syarat kelayakan dan cara memohon jawatan Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia (MTIB) dan isi borang permohonan anda di sini: PERMOHONAN JAWATAN MITB DAN CARA MEMOHON

Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia (MTIB) adalah sebuah badan berkanun yang diakreditasi kepada Kementerian Perusahaan Perladangan dan Komoditi. MTIB telah ditubuhkan pada tahun 1973 oleh Akta Parlimen.

Objektif utama MITB adalah untuk menggalakkan dan menyelaraskan pembangunan keseluruhan industri kayu. Pada masa yang sama, memainkan peranan penting untuk pembangunan industri.

Misi MITB: kayu yang kompetitif untuk meningkatkan pertumbuhan mampan industri kayu Malaysia melalui penyediaan persekitaran yang kondusif dan lanjutan berterusan perkhidmatan berkualiti.

Pemohon yang berkelayakan jangan lupa hantar permohonan anda. Tarikh tutup untuk jawatan kosong Lembaga Perindustrian Kayu Malaysia (MTIB) ni pada 30 Mac 2016. Moga maju jaya.

No comments:

Post a Comment