Ucapan Hari Jadi Lawak, Lucu, Kelakar & Sempoi

Ucapan hari jadi lawak untuk kawan. Ucapan hari lahir sempoi untuk sahabat. Jom layan ucapan selamat ulang tahun lucu dan gokil di sini. Ucapan birthday yang menggelikan hati. Ucapan hari jadi lucu dan lawak buat teman. Birthday wishes funny. Ultah lucu. Layan....

Sebenarnya malas aku nak ucapkan happy birthday segala. Tapi pasal engko ugut nak pecahkan rahsia besar aku. Jadi...terpaksa la. Selamat hari jadi beb. Selamat melangkah ke alam kedut.

Di hari bahagia ini, aku doakan moga engko sentiasa happy dan ceria. Selamat ulang tahun. Ehem-ehem...aku berharap kau rajin la invite aku ke rumah ko hari-hari. Makan-makan. Jimat duit aku bulan ni. Yes!

Selamat bertambah usia ye kawan. Harapanku agar engko kurangkan main handphone. Ye tahu..engko busy. Tapi asyik check whatsapp je. Tak ada chat masuklah. Kantoi..acah-acah busy.

Hairan betul aku. Tiap kali sambutan birthday engko, lilin keknya besar-besar. Majlisnya grand. Tapi keknya...sepenuhnya lihat di sini: Ucapan Hari Jadi Lawak & Sempoi

No comments:

Post a Comment