Jawatan Kosong Majlis Daerah Kuala Langat (MDKL) 2016

Jawatan Kosong Majlis Daerah Kuala Langat (MDKL) 2016 | MDKL mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan Majlis Daerah Kuala Langat. Buat mereka yang masih mencari kerja kosong apa kata cuba mohon jawatan kosong MDKL ni/ jawatan kosong MDKL Banting. Manalah tahu ada rezeki. Jom lihat apakah kekosongan jawatan tersebut dan bagaimana cara nak apply iklan MDKL jawatan kosong 2016. 

jawatan kosong mdkl 2016, jawatan kosong Majlis Daerah Kuala Langat (MDKL) terkini, cara memohon kerja kosong Majlis Daerah Kuala Langat (MDKL) 2016
Jawatan Kosong MDKL 2016

Jawatan Kosong Majlis Daerah Kuala Langat (MDKL) Terkini:
1. Penolong Jurutera Gred Ja29
2. Penolong Pegawai Seni Bina Gred Ja29
3. Penolong Pegawai Penerangan Gred S27
4. Penolong Pegawai Tadbir Gred N27
5. Pembantu Akauntan Gred W17
6. Pembantu Penguatkuasa Gred N17
7. Pemandu Kenderaan Gred H11
8. Pembantu Awam Gred H11

Cara Memohon Kerja Kosong MDKL 2016:
Baca syarat kelayakan dan cara memohon jawatan Majlis Daerah Kuala Langat (MDKL) dan isi borang permohonan anda, dapatkan borang permohonan jawatan MDKL ni di sini:  PERMOHONAN JAWATAN MDKL DAN CARA MEMOHON

Misi Majlis Daerah Kuala Langat (MDKL) adalah memberi perkhidmatan yang cekap, berkualiti dan perkhidmatan majlis daerah bertanggungjawab berdasarkan undang-undang dan ini negeri dan dasar-dasar negara. Visi MDKL pula ke arah majlis daerah maju, dinamik dan mapan.

Pemohon yang berkelayakan jangan lupa hantar permohonan anda. Tarikh tutup untuk jawatan kosong Majlis Daerah Kuala Langat (MDKL) ni pada 16 Mac 2016. Moga maju jaya.

No comments:

Post a Comment