Datin Masak Dato' Suka (Astro)

Datin Masak Dato' Suka Makan Masakan Isteri Tercinta | Program tv Datin Masak Dato' Suka (Astro) menampilkan Sharifah Shahirah sebagai pengacara rancangan memasak ni. Orang ternama dan berpangkat besar woo masuk tv, golongan dato’ dan datin.

Datin Masak Dato' Suka (Astro), selebriti jemputan Datin Masak Datuk Suka 2015, rancangan memasak Astro, Kau Yang Masak Aku Yang Panas, artis undangan Resepi Memikat Suami
Jom tonton Datin Masak Dato' Suka siaran Astro

Menerusi rancangan memasak Datin Masak Dato' Suka (Astro), selebriti bergelar Datuk dan Datin akan berbual tentang keluarga dan kehidupan. Sambil berkongsi tips masakan dan gaya hidup keluarga mereka. Ramai jugak eh artis kahwin dengan orang berpangkat dato’. Alhamdulillah rezeki mereka.

Antara artis / selebriti jemputan dalam program memasak Datin Masak Dato' Suka 2015 ialah Dato’ Muzri, Dato Hattan, Dato’ Aliff Syukri Terlajak Laris, Dato’ Fazley Yaakob, Sharifah Haslinda bersama suaminya Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican dan Eina Azman bersama husband tercinta Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden. Fuh, semua nama besar-besar.

Sebenarnya kan.. Aku confuse la.. Panggilan Dato’ tu ejaan betulnya apa erk? Adakah Dato’ ataupun Datuk? Tapi aku hentam kromo je la, aku masukkan kedua-duanya sekali. Aku kan bijak. Kikiki…

Sebelum ni, program memasak bersama artis popular Malaysia yang dihoskan oleh Jihan Muse iaitu Kau Yang Masak Aku Yang Panas pun aku suka tengok. Tak sangka walaupun bergelar artis, tapi diorang jugak hebat memasak di dapur. Artis jemputan program Resepi Memikat Suami memasak antaranya Che Ta dan Zain, Izzue Islam dan Nurin, Fad Bocey, Nurul, Erin Malik, Lisa Surihani dan banyak lagi la.

Gambar Datin Masak Dato' Suka (Astro) 
Datin Masak Dato' Suka (Astro), selebriti jemputan Datin Masak Datuk Suka 2015, rancangan memasak Astro, Kau Yang Masak Aku Yang Panas, artis undangan Resepi Memikat Suami
Isteri Dato' Hattan cari idea menu masakan dalam Datin Masak Dato' Suka (Astro)

Saksikan Datin Masak Dato' Suka
Hari: Jumaat
Jam: 9:30 malam
Saluran: Astro Ria 104 dan Ria HD 123

Sebagai seorang wanita khasnya golongan isteri, kita mesti tahu memasak di dapur. Kalau tak reti masak, boleh belajar sama ada melalui internet ataupun buku resepi. Jom memikat perut suami! Bertambah-tambah sayang suami pada kita :)

No comments:

Post a Comment