Sinopsis Bukas Na Lang Kita Mamahalin Episod Akhir

Sinopsis Bukas Na Lang Kita Mamahalin Episod Akhir (Episod 55) Drama Filipina Telenovela TV3 | Bukas Na Lang Kita Mamahalin LAST EPISODE 55 - Kematian Marcus (Rayver Cruz) penuh mencurigakan! Miguel (Gerald Anderson) syak ada sesuatu terjadi pada Marcus. Miguel begitu terkejut apabila melihat keranda yang sepatutnya ada mayat Marcus, tetapi Marcus tiada di dalamnya! Keranda hanya dipenuhi dengan batu.

Bukas Na Lang Kita Mamahalin Episod Akhir, Sinopsis Bukas Na Lang Kita Mamahalin episod akhir (episod 55) drama TELENOVELA TV3 Bukas Na Lang Kita Mamahalin, gambar, pelakon, akhir cerita drama Bukas Na Lang Kita Mamahalin tamat, Bukas Na Lang Kita Mamahalin last episode, ending Bukas Na Lang Kita Mamahalin
Bukas Na Lang Kita Mamahalin Episod Akhir - 55

Miguel cuba menyelamatkan Zenaida (Dawn Zulueta) apabila ada seseorang cuba melemparkan batu ke arah mereka. Nyawa mereka terancam. Ada seseorang ingin membunuh mereka. Zenaida terkena tembakan.

Miguel mengejar suspek iaitu Marcus dan Victoria (Dina Bonnevie). Victoria menyembunyikan dirinya di dalam SUV. Manakala Marcus dan Miguel bergelut untuk merampas pistol. Dalam keadaan huru-hara, Marcus telah melepaskan tembakan ke arah tangki gas SUV. Marcus sedaya upaya membunuh sasarannya iaitu Miguel namun tidak berjaya. Mengetahui nyawa Victoria dalam bahaya akibat kebocoran gas, Miguel mengarahkan Victoria keluar dari kereta.

Pergelutan masih berlaku. Marcus meluru ke dalam SUV ketika polis tiba di tempat kejadian. Hajatnya ingin melarikan diri tidak kesampaian apabila polis menembak Marcus di dalam SUV. SUV mula terbakar berpunca dari gas yang bocor, tidak lama selepas itu SUV meletup bersama Marcus di dalamnya. Marcus mati. Victoria menangisi kematian Marcus. Jimmy (Rey PJ Abellana) dan Victoria menyerah diri kepada pihak polis.

Majlis perkahwinan Miguel dan Amanda (Cristine Reyes) berjalan dengan lancar. Akhirnya Amanda sah menjadi isterinya. Miguel dan Amanda hidup bahagia. Sekian, ending drama telenovela Bukas Na Lang Kita Mamahalin TV3. 


Drama Hindustan yang best untuk ditonton! Baca: SINOPSIS DRAMA RAZIA SULTAN TV3***


Pelakon Drama Bukas Na Lang Kita Mamahalin
Gerald Anderson - Miguel Dizon
Dawn Zulueta - Zenaida Dizon/Ramirez
Cristine Reyes - Amanda Suarez-Dizon
Diana Zubiri - Carla Melendez
Rayver Cruz - Marcus Ramirez
Tonton Gutierrez - Richard Ramirez
Dina Bonnevie - Victoria Antonio
Lito Legaspi - Melchor Antonio
Rey PJ Abellana - Jimmy Suarez
Rommel Padilla - Raul Gimeno
Thou Reyes - Joaquin Bernal
Franco Daza - Alex Baldemor
Madeleine Nicolas - Lumen Melendez
Nico Antonio - John Boy Sanchez
Vince Angeles - Gabby
Justin Cuyugan - Armando Angeles
Janus del Prado - Elvis

Gambar Drama Bukas Na Lang Kita Mamahalin Episod Akhir
Bukas Na Lang Kita Mamahalin episode 55 – last episode, Sinopsis Bukas Na Lang Kita Mamahalin episod akhir (episod 55) drama TELENOVELA TV3 Bukas Na Lang Kita Mamahalin, gambar, pelakon, akhir cerita drama Bukas Na Lang Kita Mamahalin tamat, Bukas Na Lang Kita Mamahalin last episode, ending Bukas Na Lang Kita Mamahalin
Bukas Na Lang Kita Mamahalin episode 55 – last episode
  
Drama Bukas Na Lang Kita Mamahalin EPISOD AKHIR
Bukas Na Lang Kita Mamahalin tamat episod akhir – episod 55
Saluran: TV3

No comments:

Post a Comment