Cara Beli Produk Go Shop: New Customer

Cara Beli Produk Astro Go Shop 118 Dengan Daftar Sebagai Pelanggan Baru | Registration for New Customers | Pelanggan baru dikehendaki mendaftar di laman web GO SHOP sebelum meneruskan untuk membuat pembelian barangan GO SHOP. Merujuk kepada pelanggan yang belum pernah membuat order menerusi panggilan telefon iaitu call center GO SHOP 1800-82-0088. Jika tidak pernah, anda boleh mendaftar sebagai pelanggan baru di laman web GO SHOP.

Daftar Sebagai Pelanggan Baru Beli Produk Astro Go Shop
Pelanggan yang berkeinginan shopping di Go Shop jom buat pendaftaran untuk memudahkan proses beli dan bayar produk GO SHOP: Registration for New Customers. Untuk pelanggan yang pernah membeli barangan Go Shop sebelum ini, anda boleh mendaftar di sini: Beli produk Go Shop sebagai pelanggan lama: Home Shopping Customer

cara beli produk astro go shop 118 dengan daftar sebagai pelanggan baru, registration for new customers, beli produk go shop dari tv, ada tv boleh beli
Cara Beli Produk Astro Go Shop 118 Dengan Daftar Sebagai Pelanggan Baru - Registration for New Customers

Cara Mendaftar Pelanggan Baru Pembelian Produk Astro Go Shop
Untuk mendaftar, sila isikan butiran di bawah Maklumat Akaun/ Account Information. Kata laluan mestilah sekurang-kurangnya 8 aksara gabungan abjad dan nombor. Pihak GO SHOP akan memproses nama anda dan maklumat peribadi lain yang berkaitan dengan anda mengikut cara yang dinyatakan dalam Notis Privasi GO SHOP.

Anda dinasihatkan untuk membaca kandungan Terma Pelanggan dan Syarat dan Dasar Privasi sebelum anda menerima dan hantar pendaftaran anda. Jika anda mempunyai sebarang komen atau cadangan, sila hubungi Perkhidmatan Pelanggan GO SHOP.

Harap perkongsian Cara Beli Produk Go Shop: New Customer dapat membantu anda membeli-belah di Astro GO SHOP dengan mudah. Shopping dari rumah je. Ada tv boleh beli! Ada phone boleh beli! Ada tablet boleh beli! Anda boleh membuat pilihan sama ada ingin mengikuti perkembangan tawaran GO SHOP setiap masa sama ada menerusi email ataupun melalui SMS. Segalanya dalam borang maklumat akaun GO SHOP anda.

No comments:

Post a Comment