Persediaan Sambutan Raya Dengan Lazada Malaysia

Persiapan Hari Raya bersama Lazada Malaysia, Blogger Contest Riang Ria Raya: Gopro 4 dan Duit Raya RM400, contest Raya Lazada, shopping raya di lazada
Lazada Malaysia akan mengadakan jualan eksklusif raya selama sebulan bermula 11 June hingga 15 July 2015  dan SPECIAL "Riang Ria Raya - Jualan Terhebat" bermula 24 June hingga 26 June 2015 iaitu 24 hari sebelum perayaan Syawal. Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 3 hari untuk membantu persiapan raya nanti.

Boleh mula shopping raya dengan klik Riang Ria Raya 2015:

Dapatkan apa yang di inginkan untuk musim perayaan ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen koleksi raya, barangan rumah untuk dekorasi raya. Meriahkan raya anda dengan Lazada!

Antara barangan Lazada Malaysia yang saya pilih untuk persediaan Hari Raya bulan Julai ni:

Panasonic Lumix GF5K 12MP White + 14 - 42mm Lens
 
Sebab pilih kamera lumix:
Nak sambut raya harus ada kamera untuk ambil gambar sekeluarga. Alang-alang baju pun sedondon. Mesti nampak cantik dalam gambar nanti. Boleh cuci gambar besar-besar guna kamera lumix ni.

Radzuan Radziwill Fazira Baju Kurung Moden 
 
Sebab pilih baju kurung:
Mesti cantik dan menyerlahkan kejelitaan menggayakan baju kurung biru ni. Style moden, membuatkan saya berseri-seri di hari raya kelak.

Trio Food Steamer TFS 18 White & Grey 
 
Sebab pilih steamer:
Penting benda ni untuk persediaan raya. Boleh kukus kek, kuih muih guna steamer ni. Tak perlu pakai pengukus yang tradisional tu. Guna steamer elektrik ni lebih cepat dan mudah kerja mengukus kek raya.

------------------------------------------------

Persiapan Hari Raya bersama Lazada Malaysia, Blogger Contest Riang Ria Raya: Gopro 4 dan Duit Raya RM400, contest Raya Lazada, shopping raya di lazada

Ini adalah Blogger Contest anjuran Lazada Malaysia dengan kerjasama sayaiday. 6 Pemenang bertuah akan dipilih untuk memenangi hadiah Gopro 4 dan Duit Raya ! Untuk sertai contest ini, sila ke blog sayaiday dengan ke link ini : LINK CONTEST 

1 comment: