Perkembangan Bayi Usia 7 Bulan

Dalam tak sedar usia baby Amirah dah cecah umur 7 bulan Februari 2016. Apakah tingkah laku bayi ketika umur 7 bulan. Jom ketahui tanda-tanda perkembangan bayi di usia 7 bulan.
.
↓↓↓Pilihan HOT Pembaca↓↓↓

Perkembangan Bayi Usia 6 Bulan

Masa kian berlalu, tak sangka usia baby Amirah akan mencapai umur 6 bulan Januari 2016. Apakah tingkah laku bayi ketika umur 6 bulan. Jom ketahui tanda-tanda perkembangan bayi di usia 6 bulan.
.
↓↓↓Pilihan HOT Pembaca↓↓↓

Perkembangan Bayi Usia 5 Bulan

29 Disember, iaitu penghujung tahun 2015 usia baby Amirah bakal mencecah umur 5 bulan. Seronoknya tengok anak makin membesar. Nak tahu apa tingkah laku bayi ketika umur 5 bulan? Jom ketahui tanda-tanda perkembangan bayi di usia 5 bulan.
.
↓↓↓Pilihan HOT Pembaca↓↓↓

Perkembangan Bayi Usia 4 Bulan

29 November 2015, yey genap umur baby Amirah 4 bulan. Dah jadi anak dara dah anakku ni. Ingin tahu tingkah laku bayi ketika umur 4 bulan? Jom ketahui tanda-tanda perkembangan bayi di usia 4 bulan.
.
↓↓↓Pilihan HOT Pembaca↓↓↓

Perkembangan Bayi Usia 3 Bulan

Dalam tak sedar usia baby Amirah dah cecah umur 3 bulan November 2015. Apakah tingkah laku bayi ketika umur 3 bulan. Jom ketahui tanda-tanda perkembangan bayi di usia 3 bulan.
.
↓↓↓Pilihan HOT Pembaca↓↓↓

Perkembangan Bayi Usia 2 Bulan

Usia baby Amirah menginjak ke 2 bulan menjelang 29 September 2015. Apakah tingkah laku bayi ketika umur 2 bulan. Jom ketahui tanda-tanda perkembangan bayi anak kita di usia 2 bulan.
.
↓↓↓Pilihan HOT Pembaca↓↓↓

Perkembangan Bayi Usia 1 Bulan

29 Ogos 2015, usia baby Amirah mencapai 1 bulan. Apakah tingkah laku bayi ketika umur 1 bulan. Jom ketahui tanda-tanda perkembangan bayi anak kita di usia 1 bulan.
.
↓↓↓Pilihan HOT Pembaca↓↓↓

Perkembangan Bayi Usia 0 Bulan (Bayi Baru Lahir)

Tanggal 29 Julai 2015 merupakan tarikh baby Amirah keluar dari perut maknya. Selamat datang ke dunia sayang. Untuk ibu baru macam aku ni, mesti tertanya-tanya apakah tingkah laku bayi ketika usia 0 bulan. Apa reaksi kelakuan bayi yang baru lahir. Nak tahu? Jom ketahui tanda-tanda perkembangan bayi anak kita yang baru lahir.
.
↓↓↓Pilihan HOT Pembaca↓↓↓

Kempen Breastfeeding Susu Ibu Terbaik Untuk Bayi

Dapat kempen CPUV special dari Nuffnang iaitu kempen bernama MOH – Exclusive Breastfeeding. Ngam sangat dengan pengisian blog ni yang berkisarkan pasal ibu dan bayi. Semestinya susu ibu yang mengandungi banyak khasiat adalah susu terbaik untuk bayi.
.
↓↓↓Pilihan HOT Pembaca↓↓↓

7 Bulan Blogging Jana RM11.73 Earning Nuffnang

Wah tak sangka sungguh blog ke 2 ni mengeluarkan hasil. Dibuka bulan April 2015, then bulan Julai, Ogos, September dan Oktober sunyi sepi tiada entry terbaru. November baru update. Jengah kat Nuffnang nak tengok apa keyword yang masuk, eh ada earning dah blog ni.
.
↓↓↓Pilihan HOT Pembaca↓↓↓

Letak Iklan Nuffnang (Rectangle) Di Blog

Meletakkan Iklan Nuffnang Jenis Large Rectangle Di Blog | Tahu iklan large rectangle Nuffnang? Ala iklan Nuffnang between post tu. Dari dulu lagi aku blur macam mana nak letak iklan tu. Al maklum la bab kod-kod html ni semua bukan kepakaran aku.
.
↓↓↓Pilihan HOT Pembaca↓↓↓

Adoi Lamanya Tak Update Entry

Entry terakhir dilihat pada Jun 2015, sunyi sepi tiada entry terbaru keluar. Sekarang November 2015, baru sibuk nak buka blog ni balik dan tengok perkembangan blog. Rupanya banyak yang singgah baca dan datang komen. Tak sangka. Diri sendiri pun terkejut.
.
↓↓↓Pilihan HOT Pembaca↓↓↓